تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های 4 ستاره دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در سال 2013 با 47 طبقه در خیابان شیخ زاید احداث شده است. این هتل تا برج خلیفه و دبی مال 3 کیلومتر و تا مسجد جمیرا 5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 357 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل تنها از ساعت 6 تا 10:30 صبحانه برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

امکانات هتل وارویک دبی :

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه مجهز ، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلیت ، باشگاه تندرستی، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، استخر سرباز، سونا و ...

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی


هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد که در موقعیت خوب اقتصادی و در محل دیره نزدیک به مترو در تقاطع ابوبکر صدیق و صلاح الدین واقع شده است. به دلیل امکانات و موقعیت خوب تجاری ، نزدیکی به مترو و قیمت مناسب آن ، این هتل مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای یک اتاق جلسه و سالن مطالعه است که امکان برگزاری جلسات در آن برای میهمانان تور دبی که به قصد تجارت سفر نموده اند نیز وجود دارد.  این هتل دارای ۲۵۰ اتاق و سوئیتی که بهترین امکانات از جمله دکوراسیون شیک , تخت های سالم , تهویه مطبوع و تلویزیون را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. 

امکانات هتل تریدرز دبی :

امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه ,صبحانه در اتاق میهمانان تور دبی , اتو کشی , صرافی ,خدمات کفش و واکس , کرایه ماشین , خدمات تورها , فکس و کپی , مرکز تجارت, زمین مخصوص کودکان برای امنیت بیشتر برای بازی های کودک و ....

هتل تریدرز دبی

هتل تریدرز دبی


هتل پولمن مال امارات دبی

هتل پولمن مال امارات دبی از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های 4 ستاره دبی واقع در قلب شهر دبی می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه و تا مرکز تجارت جهانی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. همچنین هتل پولمن مال امارات دبی به معروف ترین بازار امارات دبی بسیار نزدیک بوده مسافران تور دبی به راحتی می توانند از مراکز خرید استفاده نمایند و سپس در اتاق لوکس و مجهز هتل با چشم اندازی زیبا خستگی خود را رفع نمایند و نمای شهر لذت ببرند.

 

 

امکانات هتل پولمن مال امارات دبی :

این هتل خدمات رفاهی رایگانی برای میهمانان تور دبی مهیا ساخته است همچون رستوران، پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، بار، فروشگاه، تهویه، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، ماساژ و... 


هتل استار مترو دیره دبی

هتل استار مترو دیره در منطقه دیره شهر دبی قرار دارد. این هتل 4 ستاره در مجاورت خیابان صلاح الدین قرار دارد.این هتل تا مراکز خرید و برج خلیفه  15 دقیقه فاصله دارد و تا مرکز خرید سیتی سنتر 4 کیلومتر  و تا مرکز شهر 4 کیلومتر و تا  فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد.سرویس دهی هتل بصورت BB می باشد. این هتل در مجموع 168 اتاق و سوئیت دارد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند تلویزیون صفحه تخت، تلفن، صندوق امانات، حمام با اختصاصی، سشوار و اینترنت هستند.

امکانات هتل استار مترو دیره دبی:

رستوران، استخر ، سونا و جکوزی، مراکز خرید،باشگاه بدنسازی،ماساژ ، ترانسفر فرودگاهی، اتاق کنفرانس،لابی از خدمات این هتل است که در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.


هتل حیات پالاس دبی

hayatpalce1.jpg

هتل حیات پالاس دبی در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است.هتل حیات پالاس 4 ستاره  15 دقیقه از ساحل الممزر، 11 کیلومتر تا مرکز شهر دبی و تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد.هتل حیات پالاس دبی 2 کیلومتر تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره، 5 کیلومتر تا مرکز خرید برجمان، 7 کیلومتر تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس بصورت BB است. توریستان تور دبی باانتخاب این هتل لحظات خوبی را در ذهن خود حک می کنند.

امکانات اتاقها:

hayatpalce3.jpg

این هتل از 210 اتاق خانوادگی، استاندارد و سوئیت  تشکیل شده است که نمامی اتاقها دارای طراحی و چیدمان شیک و از رنگ های گرمم استفاده شده است.اتاقها دارای خدماتی  شامل  فضایی وسیع ، تخت بزرگ و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار میدهد.

امکانات هتل حیات پالاس دبی:

استخر روباز  ، مرکز سونا و جکوزی ، ماساژ ، جیم ، مرکز تناسب اندام ، کلوپ شبانه ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی سرویس ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ،مراکز تجاری ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، صرافی ، دو رستوران لوکس ، بار ، کافی شاپ و.. را به گردشگران تور دبی ارائه  می دهد. 

hayatpalce.jpg

hayatpalce2.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.