تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل آسیا تایلند

هتل آسیا تایلند

آسیا

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره  آسیا است. این هتل در شهر پاتایا مشرف به خلیج تایلند بر روی یک صخره قرار گرفته است. انواع غذاهای دریایی در رستوران این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 سرو می گردد. از امکانات این هتل دارا بودن ساحل اختصاصی مخصوص مسافران تور تایلند نوروز 95 است. در نزدیکی هتل مناطق تفریحی و مراکز خرید برای مسافران تور تایلند نوروز 95 واقع شده است. این هتل در جنوب شهر پاتایا احداث شده است. شهر پاتایا 3 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

آسیا1

آسیا3

 امکانات هتل آسیا تایلند شامل:

لباسشویی، خشکشویی، مرکز بدنسازی برای مسافران تور تایلند نوروز 95، زمین گلف، خودپرداز، ماساژ، استخر روباز، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، مجهز به سیستم تهویه، بار و...

آسیا2

آسیا4

 

مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

هتل های مشهد

هتل اطلس مشهد

اطلس

یکی از هتل های خوب مشهد هتل 3 ستاره اطلس می باشد که در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس واقع شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق های کاملا عالی تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل برای کسافران تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. مسافران تور مشهد نوروز 95 می توانند سفر خوبی را با رفتن به این هتل تجربه کنند.

اطلس1

اطلس2

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور مشهد نوروز 95 , کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

اطلس3

 

_آپادانا_مشهد3.jpg

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

 

تور دبی نوروز 95

هتل های تایلند

هتل آماری آتریوم تایلند:

_آماری_تایلند1.jpg

هتل آماری آتریوم تایلند در کنار خیابان New Petchburi و در 2.5 کیلومتری ایستگاه متروی Phetchaburi مستقر شده است.فاصله این هتل تا ایستگاه مترو بسیار کم می باشد و فاصله آن تا مرکز تجاری و مراکز خرید با مترو حدود 5 دقیقه میباشد .مرکز ملی همایش کوئین سیرکیت ، فقط ده دقیقه با هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند فاصله دارد و دسترسی آسانی به مراکز خرید و تجاری دارد . میهمانان و مسافران  تور تایلند می توانند از امکانات ورزشی مرکز تناسب اندام بهره مند بشوند و همچنین از خدمات ماساژ درمانی هم استفاده نمایند.

_آماری_تایلند2.jpg

_آمارای_تایلند3.jpg

امکانات هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند برای میهمانان  تور تایلند

:

 سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وایرلس ، کلوپ شبانه و رستوران و... می باشد . 

_آماری_تایلند4.jpg

_آماری_تایلند5.jpg

_آماری_تایلند6.jpg


 

 

هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند

هتل آماری واترگیت هتلی پنج ستاره میباشد و در منطقه مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند واقع شده است. و آمیزه ای از اتاقهای لوکس و مجلل ، رستوران های عالی و امکانات تفریحی متنوع به میهمانان  تور تایلند خود ارائه میکند.فروشگاه های Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و همچنین فروشگاه های پوشاک و مد Pratunam تنها در چند قدمی هتل قرار دارند و پیاده میتوان به آنجا رسید.

 

_آمارای_واتر_گیت_تایلند.jpg

_آماری_واتر_گیت1.jpg

_آماری_واتر_گیت2.jpg

مسافران تور تایلند میتوانند با بهره مندی از خدمات ماساژ درمانی مرکز Sivara Spa که گویی بهشتی درقلب شهر است؛ دمی را به آرامش سپری کنند و با استحمام در استخر التیام بخش مملو از گلبرگ های گل سرخ و عطراگین سنبل وylang ylang ؛ اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و تجدید قوا کنند. سپس می توانند به اتاق استراحت بزرگ خود بازگردند و صبح با استشمام عطر صبحانه تازه و خوشمزه از خواب بیدار شوند و روز فوق العاده دیگری را در این شهر فریبنده شروع کنند.

_آماری_واتر_گیت3.jpg

_آماری_واتر_گیت5.jpg

_آماری_واتر_گیت6.jpg

_آماری_واتر_گیت7.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور تایلند

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95

هتل های دبی

هتل ال بوستان روتانا دبی :

هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود.این هتل در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس میهمانان وجود دارد. این هتل چند دقیقه تا باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی فاصله دارد.منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.

AlBustanRotana1.jpg

AlBustanRotana2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل،استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ،  انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

AlBustanRotana3.jpg

AlBustanRotana4.jpg

AlBustanRotana5.jpg


هتل ارکید دبی :

هتل 3 ستاره ارکید دبی در منطقه دیره و در مکانی مناسب در خیابان الرقه بنا شده است. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 84 اتاق تشکیل شده است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله 5 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.هتل همچنین با داشتن باشگاه های شبانه متعدد وتریاهای  مفرح از مزیت خاصی برخوردار می باشد.

Orchid1.jpg

Orchid2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار،  خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی،سونا و...

Orchid3.jpg

Orchid4.jpg

Orchid5.jpg

دیدنی های مشهد

موزه مرکزی مشهد

_مرکزی_مشهد_1.jpg

موزه مرکزی مشهدیکی از مهم ترین موزه های جهان محسوب می شود چراکه اشیا این موزه از لحاظ کثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را می زند .موزه ابتدایی در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شیخ بهایی افتتاح شد و 32 سال بعد یعنی در سال 1356 به ساختمان فعلی انتقال یافت .این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل  مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان تور مشهد نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

_مرکزی_مشهد_2.jpg

 

_مرکزی_مشهد_4.jpg

 


گنبد سبز مشهد :

_سبز_مشهد_1.jpg

بنای تاریخی گنبد سبز مشهد در خیابان آخوند خراسانی و در وسط میدان گنبد سبز واقع شده است.این بنا داراى گنبدى فیروزه‌اى رنگ متمایل به سبز، چهار ایوان و هشت ضلع می‌باشد که علاوه بر ایوان و طاق نماها، کاشی‌کاری زیبای آن به بقعه جلوه خاص بخشیده است. این بنا مدفن شیخ محمد مومن عارف است که در دوره صفویه می زیسته و در سال 904 قمری وفات یافته . شرح زندگانی این عارف در کتابی به نام گنبد سبز آورده شده که به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی منتشر شده است . این بقعه در دوران صفویه در میان قبرستانی به نام  "میر هوا" بوده که بعدها پیرامون آن محوطه سازی شد و با توسعه شهرمشهد این بقعه در میان میدان قرار گرفت و در سال 53 نمای این بنا کاشی کاری شد .دیدن از این بقعه زیبا به مسافران تور مشهد پیشنهاد می شود .

_سبز_مشهد_2.jpg

_سبز_مشهد_3.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95