تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل دی اچ دبی

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آبان 94


هتل تاج دبی

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

قیمت تور دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94


هتل دیدنیهای کیش

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده برای مسافران تور کیش ، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

 _دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کیش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هلیا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

 

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰۰ متر مربع و در منطقه Beldibiدر ساحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع ۱۱۰۷ اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  ۴۵ کلیومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا.jpg

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور، تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور آنتالیا ، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_4.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_5.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94