تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد به بارگاه ملکوتی امام رضا با محیطی فوق العاده زیبا و معماری اصیل ایرانی با فرهنگ معنوی و اتاقهای شیک آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد. این هتل بسیار آرام و پر از معنویت در عین نوسازی و زیبایی با پرسنل مجرب آماده خدمتگذاری به شما مسافران  میباشد. این هتل در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد که با حدود چهارصد اتاق و اتاق ها بسیار شیک و زیبا است با امکانات کامل در خدمت مسافران قرار میدهد.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد :

لابی هتل یک لابی منحصر به فرد است .از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان استفاده کنید. از امکانات این هتل تاکسی سرویس، آرایشگاه ، اتاق عروس ،خدمات پزشکی ،استخر، زمین ورزش ، جکوزی، سونا ( خشک و بخار)، ماساژ،زمین تنیس در کمال کیفیت در اختیار شما مسافران عزیز است.

این هتل دارای 4 رستوران شیک (فضای باز، سنتی و گردان)، کافی شاپ و چایخانه سنتی است و از دیگر امکانات این هتل سالن آمفی تئاتر،سالن تشریفات،سالن کنفرانس ، سالن همایش،اتاق پذیرایی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند اوقات خوشی را در این هتل مدینه الرضا مشهد سپری کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد 

 

هتل ایران مشهد با قدمتی ۴۰ ساله، از باسابقه‌ترین هتل‌ها در صنعت مهمانداری می‌باشد که در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 4 ستاره به مراکز عمده خرید بازار رضا، بازار مرکزی و بازار جنت و همچنین موزه‌های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی، امکان خریدی راحت و بازدید از این اماکن را برای مسافران تور مشهد عزیز فراهم کرده است. امکانات این هتل یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی شامل می شود.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد مرداد 95  

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا درسال 2005 میلادی با مساحتی بالغ بر40.000 مترمربع در سواحل مدیترانه و در منطقه لارا شهر آنتالیا بنا شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 10 کیلومتر است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.هتل دلفین پالاس قصری زیبا و باشکوه در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا است.هتل دلفین پالاس هتلی لوکس و بسیار زیباست که دارای ۷ طبقه است و حدود ۵۶۰ اتاق دارد هتلی کامل برای فعالیت های روزانه و سرگرمی های شب میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

هتل برای میهمانان خود امکانات متعددی از قبیل :استخر بزرگ تالاب مانند، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه، آرایشگاه، بار، اتاق بازی،۵ ‌آسانسور، کافه، باجه‌ی روزنامه، سوپرمارکت، ۶ رستوران زیبا با بخشی ویژه‌ غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت عمومی، اجاره‌ی دوچرخه، آمفی‌تئاتر،زمین بازی کودکان،خدمات سرو غذا در اتاق، خشکشویی، خدمات پزشکی ،پارکینگ ،۲ کلاب مختلف برای کودکان فراهم کرده تا مسافرت را برای میهمانان تور آنتالیا دلپذیر و زیباتر کند.

رستوران های هتل دلفین با ارائه آشپزی بین المللی انواع غذاهای لذیذ عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه را در دسترس میهمانان خود قرار میدهد سرگرمی شب شامل موسیقی زنده و یک باشگاه شبانه و کمدی است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند انواع نوشیدنی های گوارا را در آن بنوشند.

در طول روز مهمانان هتل دلفین آنتالیا می توانند در استخر زیبای هتل شنا کنند و از آبتنی در کنار باغ های زیبای هتل لذت ببرند ۳ استخر آب شیرین، یک استخر نمک‌دریایی، استخر کودکان، بوفه‌ی استخر، محوطه‌ی حمام آفتاب همراه با صندلی و سایبان برای استفاده شما آماده شده میهمانان می توانند در محل مسابقات ورزشی متفاوتی انجام دهند باشگاه سلامتی هم شامل آبگرم با سرویس کامل و مرکز تناسب اندام بسیار حرفه ای آماده ارائه خدمات به میهمانان تور آنتالیا است.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاق های خانوادگی-خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – دستگاه خودپرداز – سایر امکانات – رستوران – پذیرش شبانه روزی – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – گرمایش – امکانات باربیکیو – کتابخانه از دیگر امکانات هتل دلفین پالاس میباشد.

 

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا 

هتل 5 ستاره ریکسوس پریمیوم آنتالیا  در سال 2005 میلادی با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است.  هتل در 50 کیلومتری شهرآنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است.  هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است. مسافران تور آنتالیا با اقامت درهتل پریمیوم میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است.

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ، سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و... را کیتوان نام برد که مسافرانتور آنتالیا میتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. 

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است.ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلادی در زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا افتتاح شد و در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5 ستاره در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است . در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل مردان پالاس جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.پرسنل این هتل آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.

اتاقهای هتل مردان پالاس آنتالیا دارای طراحی و چیدمان مدرن و شیک می باشد و رنگ آمیزی اتاقها بسیار گرم و آرامش بخش می باشد.

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)،10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

گردشگران عزیز تور آنتالیا با انتخایب این هتل از سفر خود نهایت لذت را میبرند.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95