تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های 5 ستاره کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش از سال 1385 تاسیس شد و یکی از پرخواهان ترین هتل های پنج  ستاره کیش می باشد. این هتل از مدرن ترین و پیشرفته ترین  هتل های جزیره  است، که در لوکیشنی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی می باشد.هتل بین‌المللی پارمیس کیش  از لحاظ کیفیت سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعیت مکانتی هتل،  و برخوردار بودن از امکانتی رفاهی با کیفتی عالی و بیشتر طرفدارن تور کیش  زیادی را از بین هتل های بین المللی کیش به خود جلب نموده است .

امکانات رفاهی هتل بین المللی پارمیس کیش:

هتل پارمیس  خدماتی را برای مسافران  تور کیش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت،خدمات رایگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع میوه  در عصر و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد. این  هتل  دارای چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهای ایرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شیک  دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى ، استخر و سونا و جکوزی  می باشد. 

 

هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام شده است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت بنا این هتل دریایی تحقیقات عظیمی در کل جزیره زیبای کیش انجام شده است  و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ بنابراین هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ناب با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است .این هتل شامل 100 سوییت که همگی بر روی دریا بنا شده و دارای کف شیشه ای ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و  همین طور دارای ‏بالکن اختصاصی می باشد. سوییت ها با اسکله ای چوبی به طول تقربی یک کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به تصویر می کشد .

 

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز،یک فاز هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی تعریف شده است و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج همیشه فارس را دارا می باشد. و همین طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می دهد می توان به وجود آتلیه عکاسی ،خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس برای میهمانان تور کیش اشاره کرد. ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد. هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نیز ترانسفر روزانه به مراکز خرید برای میهمانان تور کیش می باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95

جاذبه های گردشگری کیش

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را برای مسافران تور کیش نیز فراهم کرده اند.

 

به خاطر ساحل زیبا  و ارام  کیش  تقریباٌ همه نقاط آن در سرتا سر جزیره برای شنا و انواع ورزش های دریایی مساعد می باشد. یکی از ورزش های پرهیجان و جذاب برای  مسافران تور کیش شاتل سواری می باشد.بازی شاتل در جزیره کیش به این صورت است  که افراد باید دارای  ماهیچه هایی  کاملا قوی باشند چرا که هنگام دور زدن قایق نیروی گریز از مرکز آنها را به داخل دریا پرتاب میکند و سوار کاران باید بتوانند مقاومت کنند تا داخل اب نیفتند.

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

هتل کمپینسکی مال آو دبی

هتل کمپینسکی مال آو دبی

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره دبی هتل کمپینسکی مال آو دبی ، دارای اتاق هایی لوکس و مجلل واقع در خیابان شیخ زاید  در فاصله 20دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی و در چند دقیقه ای تا Internet City ، Media City، ساحل جمیرا می باشد . این هتل اولین هتلی است که به  بازار خارج از آمریکای شمالی متصل بوده و مهمانان تور دبی این هتل مجلل به راحتی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته و از مکان های پربازدید شهر دیدن فرمایند. هتل کمپینسکی مال آو دبی سومین هتل بزرگی است  که از پیست سرپوشیده اسکی بزرگترین پارک یخی سرپوشیده و طولانی ترین پیست های سرپوشیده اختصاص داده است.

امکانات هتل کمپینسکی مال آو دبی :

باشگاه پیشرفته ورزشی، مرکز سلامتی آیروودا، استخر شنا و زمین تنیس خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه، صبحانه در اتاق ، اتو، صرافی ، خدمات کفش و واکس  کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی را می باشد.اقامت در چنین هتلی آرزوی هر گردشگرتور دبی می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

هتل های 5 ستاره دبی

هتل ادرس دبی مال 

هتل ادرس دبی مال The Address Dubai Mall Hotel یک هتل ۵ ستاره دارای 244 اتاق که تمام اتاق های این هتل دارای بالکن مشرف به شهر دبی و برج الخلیفه و دارای تلویزیون و یک بارکوچک و در فاصله 15 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی دبی می باشند. کارکنان هتل ادرس دبی مال به زبان های فیلیپینی، چینی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، عربی صحبت می کنندکه تایید شده از طرف گردشگران تور دبی که در این هتل اقامت داشته می باشند.

امکانات هتل ادرس دبی مال:

این هتل برای میهمانان محترم تور دبی خود خدماتی همچون استخر درفضای باز و سونا، باشگاه ورزشی که هتل هر۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده، آبگرم، ماساژ  ،سرویس دهی ۲۴ ساعته، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، آسانسور، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی سرویس اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها دارا می باشد. در رستوران های هتل ادرس دبی مال انواع غذاها و فست فود و نوشیدنی ها سرو می شود.

هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی

هتل لوکس ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی در کنار بزرگترین ساحل خصوصی در دبی  می باشد از ویژگی های بارزهتل لمردین مینا سیاحی دبی یک دکور کلاسیک خاص با رنگ بنفش و 220 اتاق که تمامی اتاقهای هتل و سوئیتهای مجلل دارای  دید پانوراما خلیج فارس می باشند.طراحی تازه و خاص هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی 10 ماه بطول انجامید و در این مدت با درهم امیختن فرهنگ معاصر دبی با میراث اروپایی، فضای فرهنگی معنی دار و الهام بخش برای جشن زیبایی در مدرنترین کشور خاورمیانه صورت گرفت.باشگاه تناسب اندام در طبقه 10 هتل و همچنین یک سوئیت تشریفاتی در این طبقه می باشد. این هتل دارای 5 استخر شنا همچون یک استخر سایه دار برای کودکان و استخری برای شناگران حرفه ای است همه استخرها دارای درجه حرارت کنترل شده و صندلی آفتابگیری و حوله میباشد. هتل لمردین فقط 5 روز در سال هوای بارانی است و مناسب برای ورزشکاران و ورزشهای آبی و مسابقات ورزشی گوناگون که هر ساله در ساحل اختصاصی هتل برگزار میگردد. همچنین هتل ساحلی لمردین مینا سیاحی دبی  دارای زمین تنیس اختصاصی،کلاب کودکان به اسم پنگون هست. مسافران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند سفری خوش و خاطره انگیزی داشته باشند.

 مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95


هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و .. برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل معروف از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع گردیده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکان های دیدنی و تاریخی معروف مانند : کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . . می باشد. هتل مدر ریزورت آنتالیا دارای 228 اتاق بسیار لوکس و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد، از جمله این امکانات می توان به قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . اشاره نمود.

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا ، صرافی ، فروشگاه و . . .

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95