تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل 5 ستاره وو کرملین پالاس آنتالیا در زمینی به مساحت 75000 متر مربع و در ساحل لارا- کندو بنا شده است. این هتل 6 طبقه در مجموع از ۸۵۰اتاق تشکیل شده است. هتل وو کرملین پالاس ۲۰ دقیقه و حدود ۳۰ کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا به اینترنت وای فای مجهز می باشد.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل وو کرملین پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، بار،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، موج سواری، کانو، بولینگ، اسکواش، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، کاریوکی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_2.jpg

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_وو_کرملین_پالاس_آنتالیا.jpg

 

هتل 5 ستاره ونیزیا پالاس آنتالیا در سال 2003 میلادی در زمینی به مساحت 100000 متر مربع در منطقه کندو احداث شده است. این هتل در فاصله 15 کیلو متری فرودگاه آنتالیا و در 20 کیلو متری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تور آنتالیا در مجموع 536 اتاق و سوییت دارد.  

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، خدمات خانه داری، آموزش شنا و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی(کودکان و بزرگسالان)، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، پزشک، جواهر فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، سالن کنفرانس، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_ونیزیا_پالاس_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل 4 ستاره آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 496 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا43 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت وایرلس مجهز می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا نیز می باشد.

_آستریا_کلاب_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، چتر آفتاب، مینی کلاب، اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه برای میهمانان تور آنتالیا ، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانس، بار، کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، سالن بدنسازی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، ایروبیک، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آستریا_کلاب_آنتالیا_1.jpg

_آستریا_کلاب_آنتالیا_2.JPG

_آستریا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

_آستریا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در فاصله 150 متری از ساحل دریا قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگاه برای مسافران تور آنتالیا مجهز می باشد. این هتل در 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ودر 45 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قراردارد.

_مجیک_سان_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مجیک_سان_آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_4.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا آذر 94

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94

هتل های 5 ستاره کیش

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است. این هتل هر ساله توجه گردشگران تور کیش بسیاری را به خود جلب می کند. 

این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری برای میهمانان تور کیش شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد.برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش پاییز 94 همراه شوید.

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما میهمانان تور کیش می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امکانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشیده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمین استاندارد تنیس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش آذر 94

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

هتل های 3 ستاره کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل تور کیش آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای مسافران تور کیش به شمار می رود و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

 

_تاپ_رز_کیش.jpg

 

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سیستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اینترنت پر سرعت وایرلس، کانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .      

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

_تاپ_روز_کیش.jpg

 

هتل سه ستاره تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام میهمانان تور کیشدر این هتل فراهم است و می توانید از کیفیت آن ها نهایت استفاده را ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

_تماشا_کیش_6.jpg

امکانات هتل تماشا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.ت برای استفاده از امکانات و اقامت هتل با تور کیش همراه شوید .

 

_تماشا_کیش.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

هتل های 5 ستاره دبی

_ریتز_کارلتن_دبی_1.jpg

هتل ریتز کارلتن دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جمیرا بیچ در کنار مارینا واقع شده است. این هتل شامل 294 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به حمام، تلویزیون، مینی بار و ... می باشند. رستوران این هتل چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و عربی برای میهمانان تور دبی سرو می شود . در این هتل هر روز برای بچه ها سرگرمی هایی در نظر گرفته می شود که شامل شنا، قصه گویی، آشپزی و ... می باشد.  به این هتل به مال امارات و باشگاه گلف امارات نزدیک است به طوریکه مسافران تور دبی می توانند با 15 دقیقه رانندگی به این مکان های برسند. همچنین این هتل دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 30/6 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ریتز کارلتن دبی : The Walk, Jumeirah Beach Residences, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ریتز کارلتن دبی

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل ، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای(با هزینه برای میهمانان تور دبی )، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان.

_ریتز_کارلتن_دبی_2.jpg

_ریتز_کارلتن_دبی_3.jpg

 

 

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94