تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های کیش

هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل تک ستاره برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند بسیار خوب می باشد. هتل فرشتگان کیش به دور از مراکز خرید و مرکز جزیره می باشد و گردشگران تور کیش می توانند اقامتی به دور از هیاهو و شلوغی داشته باشند. در ضمن این هتل هم سطح مسافر خانه می باشد و کیفیت غذاها و سرویس دهی هتل در حد معمولی می باشد.

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل 2 ستاره در سال 1379 در زمینی به مساحت 2 هکتار برای گردشگران تور کیش تاسیس شده است. هتل اسپادانا کیش تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل اسپادانا کیش :

هتل اسپادانا کیش دارای 79 اتاق می باشد که این اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و ... اشاره کرد. همچنین هتل اسپادانا کیش دارای اتاق بیلیارد برای گردشگران تور کیش می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل اسپادانا کیش :

لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی ، فضای سبز و ....

جهت رزرو و خریدتور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در نزدیکی بازار ونوس قرار دارد. گردشگران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش :

هتل آپارتمان سالار کیش دارای سوئیت های 1 خوابه ، 2 خوابه و 3 خوابه می باشد که این سوئیت ها دارای امکاناتی از قبیل یخچال ، تلویزیون ، کولر گازی ، اجاق گاز ، تخت خواب های بزرگ ، مبلمان و ... می باشند. در ضمن هتل آپارتمان سالار کیش نزدیک به اسکله تفریحی می باشد و گردشگران تور کیش به آسانی می توانند به این منطقه تفریحی دسترسی داشته باشند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش هتلی 2 ستاره در جزیره زیبای کیش می باشد . این هتل در زمینی به مساحت 3850 متر مربع و در سه بلوک مجزا که هر بلوک به صورت پلکانی در دو طبقه ، یک طبقه و همکف برای گردشگران تور کیش بنا گردیده است. هتل دریا کیش در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد که گردشگران تور کیش می توانند به آسانی به مراکز خرید و تفریحی دسترسی داشته باشند. در ضمن این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل دریا کیش :

هتل دریا کیش دارای اتاق های دو تخته ، سه تخته ، چهار تخته و سوئیت های دوبلکس می باشد. اتاق های هتل مجهز به کولر گازی ، سرویس فرنگی ، وای فای و ... می باشند. در رستوان هتل انواع غداهای متنوع برای گردشگران تور کیش طبخ می شود. همچنین هتل دریا کیش دارای فضای سبز می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از این فضا استفاده کنند و بهترین لحظات را سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل دریا کیش :

کافی شاپ ، لابی ، نماز خانه ، صندوق امانات و.....

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 3428 متر مربع در انتهای بلوار دریا بنا گردیده است . این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور کیش باشد. این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد. 

امکانات هتل عالی قاپو کیش :

هتل عالی قاپو کیش در مجموع 28 اتاق و 152 تخت خواب را دارا می باشد. این هتل 2 ستاره به دلیل قیمت مناسب و معماری خاصی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل عالی قاپو می توان به یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سرویس بهداشتی فرنگی و ..... اشاره کرد. 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 95 

تور کیش آذر 95 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش دی 95 

 تور کیش بهمن 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 

هتل های گرجستان

هتل لایک گرجستان 

هتل لایک گرجستان یکی از هتل های 3 ستاره منطقه تفلیس شهر گرجستان می باشد. این هتل 3 ستاره تا تئاتر اپرا و باله تفلیس 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل لایک گرجستان به مراکز خرید نزدیکی دارد و گردشگران تور گرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل لایک گرجستان :

هتل لایک گرجستان دارای 18 اتاق می باشد . از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و ... اشاره کرد. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سفارش داده و سرو کنند. همچنین هتل لایک گرجستان دارای اتاق بیلیارد و میز تنیس برای گردشگران تور گرجستان می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل لایک گرجستان:

خدمات خشکشویی ، خدمات ویژه معلولین ، خدمات نگهداری از کودک و .....

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ایرمنی تفلیس گرجستان

هتل ایرمنی تفلیس گرجستان هتلی 3 ستاره واقع در شهر تفلیس گرجستان می باشد. توریست های تور گرجستان که می خواهند اقامتی همراه با آرامش داشته باشند این هتل می تواند بهترین انتخاب باشد.

امکانات هتل ایرمنی تفلیس گرجستان :

 هتل ایرمنی تفلیس گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل مجهز به وای فای ، تلویزیون ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشد. توریست های تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجستانی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. کارکنان هتل ایرمنی گرجستان با تجربه بوده و همه به زبان های انگلیسی و روسی تسلط دارند. همچنین توریست های تور گرجستان می توانند ساعات استراحت خود را در در ایوان مخصوص حمام آفتاب و ماساژ سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ایرمنی تفلیس گرجستان :

سالن زیبایی ، فروشگاه های متعدد و ..

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل پرزیدنت پلازا گرجستان 

هتل پرزیدنت پلازا گرجستان هتلی لوکس و 4 ستاره می باشد. این هتل در منطقه باتومی شهر گرجستان قرار دارد. هتل پرزیدنت پلازا گرجستان با فرودگاه باتومی تنها 15 کیلومتر فاصله دارد. در ضمن این هتل زیبا کنار مجسمه مدیا قرار گرفته است. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق توریستی و مراکز خرید دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل پرزیدنت پلازا گرجستان :

هتل پرزیدنت پلازا گرجستان در مجموع دارای 35 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از امکانات اتاق ها می توان به تخت خواب های بزرگ ، مبلمان شیک ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و .... اشاره کرد. رستوران هتل با دکوراسیون خاصی طراحی شده است که توریست های تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. گردشگران تور گرجستان می توانند اوقات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مرکور گرجستان 

هتل مرکور گرجستان هتلی 4 ستاره در منطقه تفلیس شهر گرجستان می باشد. این هتل 4 ستاره در سال 2015 میلادی برای توریست های تور گرجستان تاسیس گردیده است. هتل مرکور گرجستان با فرودگاه حدود 15 کیلومتر فاصله دارد . این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به مراکز خرید و همچنین مناطق تفریحی و توریستی به آسانی برای توریست های تور گرجستان صورت می گیرد.

امکانات هتل مرکور گرجستان :

هتل مرکور گرجستان دارای 102 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، اروپایی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین توریست های عزیز تور گرجستان می توانند در سالن بدنسازی هتل لحظاتی را به ورزش بپردازند. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل مرکور گرجستان :

استخر و سونا ، تراس مخصوص آفتاب ، امکانات ویژه معلولین ، پارکینگ و ...

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان هتلی 4 ستاره در شهر تفلیس گرجستان می باشد.  هتل هالیدی با فرودگاه تنها 18 کیلومتر و با کوهستان کاکسوس 10 دقیقه فاصله دارد. هتل هالیدی این گرجستان برای گردشگران تور گرجستان که می خواهند به راحتی به مراکز تفریحی دسترسی داشته باشند بهترین انتخاب است.

امکانات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان در مجموع دارای 252 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات ویزه ای از جمله یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، تخت خواب و .... برخوردار می باشند. همچنین گردشگران تور گرجستان می توانند انواع غذاهای گرجی ، بین المللی را در رستوران هتل سرو کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل هالیدی این تفلیس گرجستان :

استخر روباز ، باغ ، کافی شاپ ، سالن تناسب اندام ، پارکینگ ، خدمات نگهداری از کودک و ......

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور گرجستان پاییز 95  

 تور گرجستان آذر 95 

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان دی 95 

تور گرجستان بهمن 95 

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  


هتل های لوکس استانبول

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول 

radisonhs1jpg.jpg

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیسلی شهر استانبول واقع شده است . این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه و مراکز تجاری بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول می تواند باشد. 

امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول دارای 291 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی از جمله مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول لحظاتی را به ورزش بپردازند. در ضمن کارکنان هتل مجرب بوده و به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند.  

دیگر امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول :

استخر سرپوشیده و سرباز ، حمام ترکی ، کا فی شاپ و .... 

radisonhs2jpg.jpg

radison6jpg.JPEG

radisonfs5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ناز سیتی استانبول 

هتل ناز سیتی استانبول هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد که در منطقه تکسیم شهر استانبول واقع شده است. هتل ناز سیتی تا فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد توجه زیادی از گردشگران تور استانبول را به خود جلب کرده است. 

امکانات هتل ناز سیتی استانبول :

هتل ناز سیتی استانبول در مجموع دارای 79 اتاق می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار هستند. از امکانات اتاق ها برای گردشگران تور استانبول می توان به تلویزیون ، یخچال ، وای فای ، مبلمان و ... اشاره کرد. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های عزیز تور استانبول طبخ می شود. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن بدنسازی هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل ناز سیتی استانبول :

خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ ، خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین ، سونا و.....

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. هتل سنترال پالاس استانبول با میدان تقسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد کمتر از 100 متر فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل سنترال پالاس استانبول :

هتل سنترال پالاس استانبول دارای 107 اتاق شیک می باشد که اتاق ها به سبک عثمانی و با وسایل شیک طراحی شده اند. اتاق های هتل شامل امکاناتی از قبیل مبلمان لوکس ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال و..... می باشند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای متنوعی برای گردشگران تور استانبول طبخ می شود. توریست های تور استانبول می توانند ساعات استراحت خود را در سالن تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند. 

دیگرامکانات و خدمات هتل سنترال پالاس استانبول :

 اتاق ماساژ و آبگرم ، خدمات خشکشویی ، امکانات ویژه معلولین و....

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پارک سیتی استانبول

 

هتل پارک سیتی استانبول یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. این هتل 4 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد واقع شده است. هتل پارک سیتی استانبول در سال 2010 برای توریست های تور استانبول بنا گردیده است. این هتل به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل پارک سیتی تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و با فرودگاه سابیها تقریبا 55 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل پارک سیتی استانبول :

هتل پارک سیتی استانبول دارای 51 اتاق می باشد. اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله تلویزیون ، مبلمان ، یخچال ، وای فای و ..... می باشند. توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش و میل کنند. در ضمن هتل پارک سیتی استانبول برای کودکان زیر 6 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل پارک سیتی استانبول :

خشکشویی ، صرافی ، اتاق های خانوادگی ، خدمات نگهداری از کودک و ....

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن هیل استانبول

goldenhil1تحل.jpg

هتل گلدن هیل استانبول 4 ستاره و در جاده ی ملت قرار گرفته که منطقه ای مرکزی بوده و به عنوان استانبول قدیمی شناخته می شود. هتل گلدن هیل استانبول به دلیل موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گلدن هیل استانبول :

هتل گلدن هیل استانبول دارای 97 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون ، وای فای و ... مجهز می باشند و همچنین اتاق ها بالکن خصوصی و منظره ای زیبا رو به دریا دارند. در ضمن هتل گلدن هیل استانبول یک سالن spa دارد سالنی که گردشگران تور استانبول می توانند در آنجا از لحاظ روحی و فیزیکی آرامش خاصی پیدا کنند و لحظاتی به دور از استرس داشته باشند. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن هیل استانبول :

استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، جکوزی و ...

goldenhil6jpg.jpg

goldenhil3jpg.jpg

goldenhil5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96

هتل های دبی

هتل تاورز روتانا دبی

هتل تاورز روتانا دبی هتلی زیبا و 4 ستاره شهر دبی می باشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل با مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا تنها 10 دقیقه فاصله دارد. در ضمن هتل تاورز روتانا دبی در مقابل بلند ترین ساختمان جهان که برج خلیفه نام دارد قرار گرفته است. این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 12 کیلومتر فاصله دارد. هتل تاورز روتانا دبی به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی باشد. 

 امکانات هتل تاورز روتانا دبی :

هتل تاورز روتانا دبی در مجموع دارای 372 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون و .... می باشند. هتل تاورز روتانا دبی دارای 5 رستوران می باشد که توریست های عزیز تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کنند. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر روباز ، تراس آفتاب ، سالن تناسب اندام و... برای گردشگران تور دبی می باشد. 

 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در خیابان شیخ زائد شهر دبی قرار دارد. هتل وارویک دبی 9 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و برای توریست های تور دبی که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو و شلوغی داشته باشند این هتل می تواند بهترین انتخاب باشد. در ضمن هتل وارویک در سال 2012 برای گردشگران تور دبی تاسیس شده است. 

امکانات هتل وارویک دبی :

هتل وارویک دبی 47 طبقه و دارای 357 اتاق می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و.... اشاره کرد. هتل وارویک دارای 6 رستوران می باشد که توریست های تور دبی می توانند انواع غذاهای بین المللی ، عربی ، اروپایی و .. را در رستوران هتل سفارش داده و سرو کنند. همچنین هتل وارویک برای توریست های تور دبی امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، استخر روباز و... را فراهم کرده است. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل وارویک دبی :

میز تنیس ، کافی شاپ ، پارکینگ و....

 

 جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سیتی سیزنز دبی

هتل سیتی سیزنز دبی هتلی 4 ستاره و در مرکز شهر دبی قرار دارد. این هتل زیبا در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور دبی احداث گردیده است. هتل سیتی سیزنز دبی تا فرودگاه دبی 10 دقیقه و تا مراکز تجاری شهر دبی تنها 5 دقیقه فاصله دارد.

 امکانات هتل سیتی سیزنز دبی :

هتل سیتی سیزنز دبی دارای 180 اتاق و سوئیت های بزرگ و شیک می باشد. اتاق های هتل از امکانات ویژه ای از جمله تلویزیون ، مبلمان شیک ، یخچال ، وای فای و ..... برخوردار می باشند. توریست های تور دبی می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی و غذاهای معروف شهر دبی را سفارش داده و سرو کنند. توریست های تور دبی می توانند در سالن تناسب اندام و استخر روباز هتل اوقات فراقت خوبی را سپری کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل سیتی سیزنز دبی :

امکانات ویژه معلولین ، خشکشویی ، پذیرش شبانه روزی ، سالن زیبایی ، صرافی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل نووتل البرشا دبی 

هتل نووتل البرشا دبی یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره شهر دبی و در معروف ترین خیابان شیخ زاید واقع شده است. هتل نووتل البرشا دبی به دلیل دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاذبه های تفریحی بهترین انتخاب برای توریست های تور دبی می باشد. همچنین هتل نووتل البرشا دبی به ایستگاه مترو نزدیکی دارد.

امکانات هتل نووتل البرشا دبی :

هتل نووتل البرشا دبی دارای 41 طبقه و 465 اتاق می باشد. اتاق های هتل همه لوکس بوده و مجهز به تخت خواب های بزرگ ، مبلمان نرم ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و .... می باشند. گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را در رستوران هتل سرو کنند. همچنین هتل نووتل البرشا دبی برای اوقات فراقت و سرگرمی گردشگران تور دبی سالن تناسب اندام ، استخر و سونا را مهیا کرده است . 

دیگر امکانات و خدمات هتل نووتل البرشا دبی :

ماساژ ، اتاق بخار ، صرافی ، خشکشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل مونترال دبی 

هتل مونترال دبی یکی از هتل های 4 ستاره شهر دبی و واقع در خیابان عمربن الخطاب می باشد . هتل مونترال دبی با فرودگاه دبی تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل مونترال دبی :

هتل مونترال دبی دارای اتاق های زیبا و با امکانات ویژه ای می باشد. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تخت خواب ، یخچال ، وای فای ، تلویزیون و... اشاره کرد. هتل مونترال دبی برای گردشگران تور دبی سالن بدنسازی و استخر روباز در نظر گرفته است که میهمانان می توانند اوقات خوشی را بگذرانند. در رستوران هتل مونترال دبی انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای توریست های تور دبی طبخ می شود. 

دیگر امکانات و خدمات هتل مونترال دبی :

امکانات برای معلولین ، صرافی ، خشکشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور دبی پاییز 95 

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95 

تور دبی بهمن 95 

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

هتل های کیش

هتل سورینت مریم کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Sorinet Maryam Hotel

هتل سورینت مریم کیش Kish Sorinet Maryam Hotel یکی از هتل های 5 ستاره با کیفیت جزیره کیش میباشد که در سال 1390 به گروه هتل های سورینت پیوست. هتل سورینت مریم کیش در جنوب شرقی میدان امیرکبیر بنا شده است و در 4 طبقه و در مجموع با 56 اتاق و سوئیت زیبا و مدرن از جمله سوییت های جونیور،لوکس و پرزیدنشیال آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل سورینت مریم کیش با توجه به مرکزیت هتل تا اکثر مراکز تفریحی و تجاری همچون اسکله تفریحی کیش،تالار شهر،مراکز خرید مروارید،بازارهای پردیس و... بسیار کوتاه می باشد به طوری که مسافران تور کیش می توانند در فصول مناسب و در هوای مطبوع جزیره مسیرها را پیاده طی نمایند. رستوران هتل سورینت مریم کیش با طبخ انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ هتل بصورت 24 ساعته خدمات دهی میکند. شایان ذکر است که هتل سورینت مریم کیش در سال 1383 ساخته شده است و از سال 1390 که به مجموعه هتل های سورینت پیوسته به طور کامل بازسازی شده است و جز معدود هتل های کیش است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) استفاده میکند و در کنار هتل سورینت مریم کیش ساخت یک ساختمان دیگر با هدف گسترش هتل و ارتقا خدمات رسانی طرح ریزی شده است.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد. 

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.