تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های 4 ستاره کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش یکی از هتل های بسیار خوب جهت گردشگران تور کیش می باشد.هتل گاردنیا کیش روی نقشه از هتل های ساحلی کیش در تور کیش می باشد. اتاق های این هتل 4 ستاره شامل اتاقهای ۲ تخته ۳ تخته سویتهای ۴ تخته میباشد. علاوه بر ساختمان اصلی هتل تعدادی سوئیت درون محوطه هتل وجود دارد.

هتل گاردنیا کیش درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته وخدمات منحصر به فردی به گرشگران تور کیش ارائه می دهد قیمت هتل گاردنیا کیش بسیار مناسب میباشد
هتل گاردنیا کیش در دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده است که سوئیت های ویلایی در محوطه هتل قرار گرفته اند . هتل در فاصله ۸ دقیقه ای تا مراکز خرید کیش واقع شده است. سویتهای لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش بشمار می اید با توجه به خدمات مناسب وقیمت ارزان ازنظرجغرافیای یکی از پرطرف درترین هتل های ساحلی کیش میباشد .

امکانات ویژه هتل گاردنیا کیش :

ترانسفر فرودگاهی , سرویس به مراکز خرید کیش , بازدید از دیدنی های کیش , و بندر گاه باستان , بازدید از اکواریوم طبیعی و کلبه هور , اینترنت وایرلس رایگان
خدمات جانبی هتل:۵۰% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان،۳۰%تخفیف قواصی بانوان،۳۰% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،۳۰% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،۳۰% تخفیف کرایه دوچرخه، ۳۵% تخفیف کافی شاپ هتل گاردنیا کیش ،۲۰% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام و.... دراختیار گردشگران تور کیش می باشد .

هتل ارم کیش

یکی از هتل های خوب و زیبای کیش هتل 4 ستاره ارم است که در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل ارم کیش دارای ۲۱۰ اتاق،۳۰ رویال وپرزیدنت سوئیت در ساختمان اصلی و۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه هتل قرار دارد. اتاق های هتل دارای امکاناتی مناسب نظیر سشوار, تلویزیو, سرویس تهویه و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. در محوطه بیرون هتل محیطی سر سبز با درختان نخل وگل وگیاه ومحوطه سازی زیبا وآبنماهای پر طراوت می باشد. از امکانات تفریحی هتل ارم کیش دو استخر خوب و سونا با کلیه امکانات مراکز و فروشگاههای تجاری, کلوپ ورزشی وتفریحی وسالن بیلیارد و ... که برای مسافران تور کیش می باشد. ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم کیش آن باعث گردیده که ۸۰ درصد اتاق های آن روبه دریا باشد واتاق های روبه جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش وزیبائیهای بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های روبه دریا دارد و سوئیت آپارتمان های محوطه هتل با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان وگل وگیاه وفضای سبز قرار گرفته است. مسافران تور کیش می توانند سفر خوبی را با انتخاب هتل ارم کیش تجربه کنند.

امکانات هتل ارم کیش:

دو استخر و سونا برای مسافران تور کیش, مراکز و فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی وخارجی،رستوران گردان ،رستوران سنتی ،فست فود،تالارهای مخصوص ازدواج وجشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره و .... که برای مسافران تور کیش می باشد.

هتل آرامیس کیش

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره کیش هتل آرامیس است که در مقابل بازار پردیس 1 کیش قرار گرفته است. هتل آرامیس کیش دارای اتاق های تمیز و زیبا با امکانات بالا نظیر مینی بار, تلویزیون, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل نوساز دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسرها و نوشیدنی ها برای مسافران تور کیش می باشد. این هتل از نظر مکانی بسیار مناسب مسافران تور کیش می باشد زیرا مسافران با کمی قدم زدن می توانند به مراکز خرید و مکان های تفریحی بروند.

امکانات هتل آرامیس کیش:

کافی نت ، رستوران ، رستوران فست فود ، کافی شاپ ، سالن همایش ، کتابخانه ، اینترنت بی سیم برای مسافران تور کیش ، فضای سبز ، تاکسی سرویس ، پارکینگ اختصاصی ، مرکز خرید ، خشکشویی ، نمازخانه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد.

مطالب مرتبط :

تورهای کیش نوروز 96

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش اسفند 95

هتل های 4 ستاره مشهد


هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. گردشگران تور مشهد که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند.

امکانات هتل عماد مشهد :

مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به گردشگران تور مشهد خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای گرشگران تور مشهد فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار گردشگران تور مشهد قرار خواهد گرفت.

هتل مشهد مشهد

هتل چهار ستاره‌ مشهد مشهد از باسابقه‌ ترین و نزدیک‌ ترین هتل‌های احداث شده در خیابان امام رضا، با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) می باشد .

امکانات هتل مشهد مشهد :

کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای فرنگی و فست فود، رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی با محیطی آرام و دلنشین، اتاق چمدان، صندوق امانات، کافی نت، روم سرویس می‌باشد که در ۱۰ طبقه و ۱۳۷ واحد با ظرفیت ۴۴۵ تخت جای گرفته است و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده‌ خدمت رسانی به شما گردشگران تور مشهد می‌باشد.

هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر حضرت رضا(علیه السلام) در خیابان امام رضا ۲واقع شده است.این هتل زیبا و مجلل دارای سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال برای مسافران تور مشهداست.
امکانات هتل شامل لابی بسیار زیبا ،90واحد اقامتی بسیار شیک در 6 طبقه ،پارکینک اختصاصی در دو طبقه ، کافی شاپ 24 ساعته ،رستوران ،مینی بار ،اینترت وایرلس دراتاق به صورت رایگان ،شبکه های داخلی و خارجی،لاندری ، روم سرویس ،سرویس گرمایشی و سرمایشی پیشرفته (چیلر وهواساز ) هتل با سه نوع خدمات فولبرد بوفه، فولبرد منوی انتخابی واتاق با صبحانه در خدمت مسافران تورمشهد میباشد . بوفه هتل شامل انواع غذاهای لذیذ ایرانی،فرنگی و عربی،انواع دسر ، شیرینی ، سالاد، میوه فصل برای پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.

هتل های 3 ستاره استانبول

تل حمیدیه استانبولهتل حمیدیه استانبول

h1.jpg

هتل حمیدیه استانبول یکی از بهترین هتل های 3 در استانبول می باشد. این هتل در نزدیکیه مسجد سلیمانیه ساخته شده است. اتاق های هتل حمیدیه دارای طراحی به روز می باشد و در هر اتاق به طور اختصاصی یک حمام آرامش ،یک مینی بار ،سرویس بهداشتی می باشد. گردشگران تور استانبول می توانند از غذاهای آسیایی اروپایی صرف کنند. رستوران این هتل بیشتر غذاهای روسی و ترکی با بهترین و با کیفیت ترین مواد طبخ میکند. گردشگران میتوانند از ماساژ این هتل استفاده کنند.

h2.jpg

h4.jpg

h3.jpg

هتل بیر بی استانبول

هتل سه ستاره بیر بی (Birbey) واقع در منطقه فاتح استانبول است . این هتل سه ستاره دارای 32 اتاق است که سبک چیدمان اتاق ها ساده و امکانات مینی بار، حمام، تهویه مطبوع و ... را دارا می باشند و مسافران تور استانبول می توانند از این امکانات لذت ببرند.

Birbey6.jpg

Birbey3.jpg

هر روز صبح مهمانان تور استانبول قبل از خروج از هتل می توانند صبحانه مفصلی را در بوفه رستوران هتل بیر بی استانبول میل کنند، برای شام هم یک منوی ثابت موجود میباشد.

Birbey5.jpg

مبلمان راحتی در لابی هتل وجود دارد که می توانید در آنجا به تماشای تلویزیون و استراحت پرداخته و همچنین از وای فای رایگان هتل استفاده کنید.

هتل بیر بی استانبولتا کاخ تاپکاپی و مسجد آبی فاصله کمی دارد که مسافران تور استانبول می توانند طی ده دقیقه پیاده روی به آنجا برسند.

Birbey2.jpg

امکانات هتل بیر بی استانبول:

باغ، کافه، رستوران، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)،سرویس شاتل (با هزینه)، وای فای رایگان در لابی.

Birbey1.Jpg

Birbey4.jpg

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ استانبول و بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است.

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول:

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95


جاذبه های گردشگری دبی

آب نمای برج خلیفه دبی

آب نمای برج خلیفه دبی یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. امروزه آب نمای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی را طی می کنند که این جاذبه زیبا رو مشاهده کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و توجه مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان مناسبی برای گردشگران تور دبی می باشد.

اتوبوس شگفت آور دبی

اتوبوس شگفت آور دبی برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس می شوید، ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما درطول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. گردشگران تور دبی با انتخاب این جاذبه گردشگری از تور تفریحی خود لذت خواهند برد.

پیست اسکی مصنوعی دبی

پیست اسکی مصنوعی دبی ، اولین پیست اسکی درون سالن خاورمیانه با ۲۲۵۰۰ متر مربع مساحت است. که فرصت اسکی در دل صحرای گرم دبی را فراهم میکند.حتی اگر به طور حرفه ای اسکی نمی کنید،نگران نباشید در اینجا همه گردشگران میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. کودکان علاقه مندان خاص برف بازی در این پاساژ هستند. در پیست اسکی حتما به پنگوئن های زیبا سر بزیند این مهاجران زیبا فقط برای گردشگران از قطب به دبی آمده اند. در دل این پاساژ غول پیکر منطقه سردی وجود دارد که پوشیده از برف مصنوعی است و تنها محلی است که در دبی که شما سرما را احساس می کنید . دمای این محل به راحتی به زیر صفر می رسد و شما نیاز به پوشیدن لباس گرم دارید. این مکان پیست اسکی مصنوعی دبی است گه در نوع خودش بی نظیر است.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی اسفند 95

جاذبه های گردشگری دبی

آب نمای برج خلیفه دبی

آب نمای برج خلیفه دبی یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری دبی است. این آب نمای دبی با پخش موزیک تغییر شکل می دهد و با نورهای جالبی شروع به فوران می کند. امروزه آب نمای دبی که همزمان با پخش موزیک شروع به کار میکند و حرکات زیبایی را نمایش میدهد به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در سراسر جهان تبدیل شده است و چه بسا، گردشگرانی که با طی مسافت های طولانی را طی می کنند که این جاذبه زیبا رو مشاهده کنند. این آب نما در هر ثانیه ۸۳ هزار لیتر آب را در فضا منتشر می کند. در همین لحظه برخی ربات ها نیز به کار گرفته شده اند که آب ها را تغییر شکل می دهند و توجه مسافران تور دبی را به خود جلب می کند. منطقه ای که این آب نما بکار گرفته شده در دریاچه مصنوعی برج خلیفه در مسافتی به میزان ۳۰ هکتار می باشد.این آب نما دارای ۶۶۰۰ چراغ است که با هزینه ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا ساخته شده است. آب نمای برج خلیفه در دبی مکان مناسبی برای گردشگران تور دبی می باشد.

اتوبوس شگفت آور دبی

اتوبوس شگفت آور دبی برای نخستین بار در خاورمیانه ارائه می شود. شما سوار بر یک اتوبوس می شوید، ابتدا گردشی در شهر خواهید داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبی می شوید و ساعتی را به گردش بر روی این خور می پردازید. داخل این اتوبوس به امکانات مختلفی از جمله سیستم برودتی مجهز گردیده است. جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری نیز در این اتوبوس تعبیه گردیده است. یک راهنما درطول سفر اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. گردشگران تور دبی با انتخاب این جاذبه گردشگری از تور تفریحی خود لذت خواهند برد.

پیست اسکی مصنوعی دبی

پیست اسکی مصنوعی دبی ، اولین پیست اسکی درون سالن خاورمیانه با ۲۲۵۰۰ متر مربع مساحت است. که فرصت اسکی در دل صحرای گرم دبی را فراهم میکند.حتی اگر به طور حرفه ای اسکی نمی کنید،نگران نباشید در اینجا همه گردشگران میتوانند از این مکان زیبا لذت ببرند. کودکان علاقه مندان خاص برف بازی در این پاساژ هستند. در پیست اسکی حتما به پنگوئن های زیبا سر بزیند این مهاجران زیبا فقط برای گردشگران از قطب به دبی آمده اند. در دل این پاساژ غول پیکر منطقه سردی وجود دارد که پوشیده از برف مصنوعی است و تنها محلی است که در دبی که شما سرما را احساس می کنید . دمای این محل به راحتی به زیر صفر می رسد و شما نیاز به پوشیدن لباس گرم دارید. این مکان پیست اسکی مصنوعی دبی است گه در نوع خودش بی نظیر است.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی اسفند 95