تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا در منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل از میهمانان تور آنتالیا به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد.

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

_لتونیا_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا در سال 2009 میلای و در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با این هتل تور آنتالیا فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

_مردان_پالاس_آنتالیا.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل)، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مردان_پالاس_آنتالیا_5.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_3.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_4.jpg

_مردان_پالاس_آنتالیا_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95


مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی :

 

_خرید_2.jpg

این مرکز خرید در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد و بیش از چهار سال است که در زمینه  پوشاک ترک و بهترین پوشاک مارک فعالیت دارد.همین موضوع این مرکز خرید را به  جاذبه های توریسیتی و جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا تبدیل کرده است .این مرکز خرید با ۱۵۰ فروشگاه لوکس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترین مراکز خرید آنتالیا محسوب می شود.تمامی نمایندگی های مارک دنیا در این مرکز خرید شعبه هایی دارند.

_خرید_4.jpg

در طبقه هم کف این مرکز خرید رستوران ها و کافی شاپ هایی با شیک ترین دکوراسیون ها وجود دارد که شما گردشگرانتور آنتالیا میتوانید بهترین لحظات خود را در آنجا بگذرانید.

تراسیتی فقط یک مرکز خرید نیست بلکه بزرگترین سینمای آنتالیا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقهA9  در این مرکز خرید میتوانید از این سینما دیدن کنید

 

_خرید.jpg

 

 

فروشگاه تانساش :

 

.jpg

تانساش آنتالیا معروف به فروشگاه بزرگ مواد غذاییست .اما علاوه بر مواد غذایی دیگر محصولات نیزدر آن  وجود دارد. فروشگاه تانساش دو طبقه دارد که طبقه اول مختص غذاها و خوراکی های سنتی و مدرن است.انواع شیرینی جات و ترشیجات سالم در آنجا یافت می شود.و همچنین طبقه دوم این فروشگاه مختص کالاهای الکترونیکی و پوشاک و صنایع دستی  و … می باشد.از قابلیت های این فروشگاه مجهز وجود ماشین های خرید و پله برقی های مناسب جهت جابه جایی سبدها خرید می باشد.در فروشگاه تانساش تمامی مایحتاج شما وجود دارد…. . با تور آنتالیا می توانید از خرید در تانساش لذت ببرید .

 

_2.jpg

 

 

 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیادر قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیه که به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد  در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا لذت ببرید.

 

-خرید-دیپو-آنتالیا1.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ...

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

 

هتل 4 ستاره رز ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 123 اتاق استاندارد و 2 اتاق Family دارد. هتل رز ریزورت تنها ۲۵۰ متر با ساحل فاصله دارد. این هتل در 1 کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تور آنتالیا در فاصله 50 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 40 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد، اجرای انیمیشن در طول روز، ورزش های آبی، فوتبال آبی، ژیمناستیک آبی، ایروبیک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، اینترنت وایرلس، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، تهویه، گرمایش و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_5.jpg

 

_رز_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95


هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. طراحی این هتل به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد می باشد. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز هتل ستاره کیش با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را با کیفیت خوب برای مسافران تور کیش سرو می کند. فاصله هتل ستاره تا فرودگاه جزیره  حدود 10 دقیقه می باشد.

آدرس :  جزیره کیش، میدان داریوش جنب هتل داریوش

امکانات هتل ستاره کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

هتل های 3 ستاره کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 3850 هزار متر مربع مشرف به بلوار بزرگ خلیج فارس ایجاد شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی گردیده که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها در 2 طبقه به صورت پلکانی ساخته شده اند. این هتل از لحاظ دسترسی به بازارها و مکان های تفریحی در منطقه خوبی قرار دارد و گردشگران تور کیش می توانند بدون نیاز به وسیله نقلیه به این اماکن دسترسی پیدا کنند. همچنین در مقابل این هتل کارتینگ اتومبیلرانی واقع شده است. هتل دریا از اتاق های 2 و 3 تخته تشکیل شده که دارای صبحانه، تلفن، اینترنت، سرویس فرنگی، کولرگازی و... می باشد. این هتل تور کیش تا فرودگاه جزیره 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل دریا کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت و...

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در بین میدان امیر کبیر و میدان حافظ ایجاد شده است. این هتل ساحلی است. هتل گاردنیا دارای ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور کیش می باشد. از دیگر امکانات آن می توان به سرویس به مراکز خرید،اینترنت رایگان، بازدید از مناطق گردشگری کیش از جمله: شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی،درخت سبز و پارک ساحلی مرجان اشاره نمود. همچنین این هتل تخفیف 30 درصدی جت اسکس، 50 درصدی جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصدی غواصی بانوان 30 درصدی اجاره اتومبیل با راننده و بدون راننده، 30 درصدی کرایه دوچرخه، 40 درصدی شام هتل داریوش، 35 درصدی کافی شاپ گاردنیا و 20 درصدی رستوران گاردنیا را به میهمانان تور کیش خود ارایه میدهد. این هتل تا فرودگاه جزیره با ماشین 15 دقیقه فاصله دارد.

 آدرس هتل گاردنیا کیش : بین میدان امیرکبیر و میدان حافظ

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95