تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های قشم

هتل آنا قشم .gif.gif Qeshm Ana Hotel

هتل آپارتمان آنا قشم در جزیره قشم واقع شده است. این هتل آپارتمان شامل ۵ طبقه با ۲۴ واحد آپارتمان و ۲ آسانسور، آماده پذیرایی از مهمانان تور قشم می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل آپارتمان های قشم میباشد. گردشگران تور قشم که قصد رزرو هتل دارند یکی از بهترین هتل آپارتمان های قشم میباشد.

-آنا-قشم-2.jpg

-آنا-قشم-1.jpg

-آنا-قشم-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سان سیتی قشم .gif.gif.gif Qeshm Sun City Hotel

هتل سان سیتی قشم در مرکز جزیره زیبای قشم قرار دارد. این هتل در سال 1392 تاسیس شده است و یکی از اقامتگاه‌های نوساز این جزیره بشمار می‌آید. فاصله این هتل تا مرکز شهر و بازارهای معروف مانند ستاره، پردیس و فردوسی بسیار کم بوده و به همین دلیل یکی از هتل‌های پرطرف‌دار به حساب می‌آید. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و دارای 32 اتاق جهت پذیرایی از مهمانان ارجمند تور قشم است.

-سان-سیتی-قشم-1.jpg

-سان-سیتی-قشم.jpg

عکس ها و امکانات هتل سان سیتی قشم

تخت خواب مناسب و راحت,تلویزیون LCD,تلفن,سیستم سرمایشی و گرمایشی با قابلیت کنترل وتنظیم دمای دلخواه شما,یخچال با مینی بار,میز آرایش,مبلمان,میز و صندلی پذیرای و کمد لباس و قفسه های متعدد,ظروف مورد نیاز,سرویس حمام و دستشویی مجهز به آبگرم کن برقی اختصاصی و...

-سان-سیتی-قشم-4.jpg

-سان-سیتی-قشم-5.jpg

-سان-سیتی-قشم-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سینگو قشم .gif.gif.gif Qeshm Singo Hotel

هتل سینگو قشم تازه تاسیس در قلب مراکز تجاری درگهان و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس واقع شده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۶۵ اتاق با امکانات رفاهی نظیر اینترنت پرسرعت، کافی شاپ، پارکینگ و ... می‌باشد. این هتل در مجاورت ساحل خلیج فارس است و شما با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل برسید. این هتل چون نوساز است وسایل نو و شیکی دارد و اتاق‌هایش تمیز و دل باز هستند. هتل سینگو در طبقه‌ی دوم مجتمع تجاری دریا برای مسافران تور قشم قرار گرفته. شما می‌توانید یک طبقه پایین بیایید و از این مرکز تجاری خرید کنید. نگران سنگینی بار و رفت و آمدتان هم نخواهید بود. اگر هم دوست داشتید به مراکز خرید دیگر سر بزنید، مجتمع‌های تجاری مثل سیتی سنتر و بازار بین المللی ستاره هم در دسترس مسافران تور قشم هستند. اسکله لافت، غار خربس، زیارتگاه شاه شهید، دره ستارگان، جنگل‌های حرا و ... از دیدنی‌های نزدیک هتل هستند. 

_سینگو_قشم_4.jpg

_سینگو_قشم_5.jpg

عکس ها و امکانات هتل سینگو قشم

یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی, مینی بار و....

_سینگو_قشم_1.jpg

_سینگو_قشم.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سما قشم .gif.gif Qeshm Sama Hotel

هتل سما با محیطی آرام در بهترین نقطه شهر قشم واقع شده است. نزدیکی هتل به مراکز خرید، برنامه های مختلف تفریحی و گردشگری اعم از ترانسفر و گشت کامل جزیره، مدیریت و کادر مجرب و کارآزموده افتخار دارد با پذیرایی از میهمانان محترم تور قشم لحظاتی بیاد ماندنی در جزیره عجایب هفتگانه خلیج تا ابد فارس به ارمغان آورد. همچنین هتل برای رفاه حال میهمانان تور قشم با افتتاح رستوران و فست فود آماده خدمت رسانی می باشد. 

-سما-قشم-1.JPG

-سما-قشم-2.jpg

-سما-قشم-4.jpg

-سما-قشم-3.jpg

-سما-قشم-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور قشم با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل خلیج فارس قشم .gif.gif.gif.gif Qeshm Persian Gulf Hotel

هتل خلیج فارس قشم با درجه بندی 4 ستاره یکی از بهترین هتل های قشم می باشد و در قسمت شمالی و کیلومتر 5 بزرگراه خلیج فارس جزیره قشم و نمایی مشرف به بندر عباس واقع شده است به طوری که شب ها روشنی ساحل بندرعباس به خوبی قابل مشاهده است. هتل خلیج فارس قشم در 2 طبقه و در مجموع با 123 اتاق تمیز و زیبا آماده پذیرایی از مسافران تور قشم می باشد. فاصله هتل خلیج فارس قشم تا فرودگاه بین المللی قشم حدود 50 کیلومتر و 40 دقیقه با ماشین است. همچنین فاصله هتل از امکان توریستی و گردشگری جزیره قشم نظیر قلعه پرتغالی ها، جنگل های حرا، دره ستارگان به ترتیب حدود 7 ، 50 ، 33 کیلومتر می باشد. هتل خلیج فارس قشم دارای 2 رستوران و با ظرفیت پذیرایی 200 نفر و دو کافی شاپ یکی به صورت ساحلی و دیگری داخل هتل با انواع غذاهای دریایی و نوشیدنی ها اماده پذیرایی از میمانان تور قشم می باشد. سالن همایشات هتل خلیج فارس قشم نیز آماده برگزاری جلسات و همایش ها می باشد.

-خلیج-فارس-قشم.gif

-خلیج-فارس-قشم-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل خلیج فارس قشم

پذیرش شبانه روزی،سیستم تهویه مطبوع،رستوران و کافی شاپ،چایخانه سنتی،خدمات دریافت بار و چمدان،صندوق امانات،خشکشویی و لاندری،سرو صبحانه در اتاق،اجاره اتومبیل،کافی نت،اینترنت بی سیم رایگان در لابی،ساحل اختصاصی،سالن همایش،پارکینگ،بیلیارد و پینگ پنگ

-خلیج-فارس-قشم-2.gif

-خلیج-فارس-قشم-3.gif

-خلیج-فارس-قشم-4.gif

-خلیج-فارس-قشم-5.gif

قوانین هتل خلیج فارس قشم 

ساعت تحویل اتاق ها 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ها 12:00

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال و 3 سال رایگان می باشد

هزینه اقامت برای کودکان 4 تا 8 سال نیم بها می باشد

پذیرش بانوان به صورت تنها با ارائه مدارک معتبر شناسایی امکان پذیر می باشد.


موقعیت هتل خلیج فارس قشم روی نقشه

ادامه مطلب:

تور قشم نوروز 96

هتل های کوش آداسی

 هتل پالوما سلطان کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif.gif.gif Paloma Club Sultan Hotel Kusadasi Turkey

هتل پالوما سلطان کوش آداسی در خلیج زیبای اوزدره قرار دارد. و در میان مناظر طبیعی پوشیده از درخت احاطه ساخته شده است. فضای میانی این هتل نیز دارای استخرهای روباز و مکان‌های استراحت در فضای باز است. برنامه‌های شبانه هتل پالوما سلطان کوش آداسی نیز در این فضای باز انجام می‌شود. هتل پالوما سلطان کوش آداسی دارای 391 اتاق است که تمام اتاق‌ها منظره دریا یا جنگل را دارند. هتل پالوما سلطان کوش آداسی در 4 طبقه ساخته شده است و دارای تهویه مرکزی، تلویزیون، حمام با وان و سشوار است. در فضای باز هتل پالوما سلطان کوش آداسی ، چندین استخر روباز جمعاً به مساحت 3000 متر مربع و یک پارک و سرسره‌های ابی وجود دارد. به این‌ها، یک استخر سرپوشیده، ، حمام ترکی و سونا به علاوه خدمات ماساژ، تنیس روی میز، مینی گلف، زمین تنیس، بازی‌های ساحلی و بیلیارد را نیز اضافه کنید. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتونند این هتل را جز یکی از بهترین انتخاب های خود قرار دهند.

-پالوما-سلطان-کوش-آداسی-ترکیه.jpg

-پالوما-سلطان-کوش-آداسی-ترکیه-1.jpg

عکس ها و امکانات هتل پالوما سلطان کوش آداسی ترکیه

  • استخر روباز مجموعا به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع,استخر سرپوشیده,پارک آبی,سرسره‌های آبی,مرکز تناسب اندام,والیبال ساحلی,تنیس رومیزی,بازی بسکتبال,مینی‌گلف,زمین تنیس,ایروبیک,بازی‌های ساحلی,بیلیارد و...

  • -پالوما-سلطان-کوش-آداسی-ترکیه-2.jpg

-پالوما-سلطان-کوش-آداسی-ترکیه-4.jpg

-پالوما-سلطان-کوش-آداسی-ترکیه-6.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل سورتل کوش آداسی .gif.gif.gif Surtel Hotel Kusadasi

هتل سه ستاره سورتل هتلی ارزان قیمت در مرکز شهر کوش آداسی است. در رستوران این هتل صبحانه ای کامل و خوشمزه به صورت بوفه سرو می شود. فاصله هتل سورتل تا مارینا 1 کیلومتر و تا لیدیز بیچ 2/3 کیلومتر است. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه ادنان است که در 48 کیلومتری هتل سورتل قرار دارد. در این هتل پارکینگ رایگان وجود دارد و از دیگر امکانات این هتل وای فای رایگان است که این امکان را فراهم می کند تا به راحتی و بدون هزینه در هرجایی از هتل به اینترنت متصل شوید. این هتل دارای 90 اتاق است که با امکانات خوب خود اقامتی راحت را برای مسافران تور کوش آداسی فراهم می کنند.

_سورتل_کوش_آداسی.jpg

_سورتل_کوش_آداسی-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل سورتل کوش آداسی

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, آرایشگاه, خدمات پرینت و فکس, صرافی و پارکینگ و لاندری, تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته, گاو صندوق, یخچال و...

_سورتل_کوش_آداسی-1.jpg

_سورتل_کوش_آداسی-4.jpg

_سورتل_کوش_آداسی-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


هتل گرند کورداگلو کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif Grand Kurdoglu Hotel Kusadasi Turkey

هتل گرند کورداگلو کوش آداسی با دارا بودن امتیاز نزدیک بودن به تفرجگاه ساحلی و مرکز شهر و نیز آمیزه ای از راحتی، زیبایی و میهمان نوازی از اولین گزینه های مسافران تور کوش آداسی است. رفع خستگی در لابی, قدم زدن در باغهای پر دار و درخت و جذاب بازید ازاماکن دیدنی شهر و سفر به شهر معروف و باستانی ephesus به مسافرین و گردشگران تورکوش اداسی توصیه می شود. علاقه مندان میتوانند از صرف نوشیدنی در تریا هتل لذت برده و در رستوران جالب آن به صرف غذا مشغول شوند. میهمانانتورر کوش آداسی میتوانند پس از یک روز طولانی به اتاق دنج , راحت و مجهز خود بازگشته و در محیط شیک و راحت آن به استراحت بپردازند. این هتل کلیه امکانات لازم جهت یک اقامت آرام بخش, در اختیار میهمانان تور کوش آداسی قرار داده.

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-3.jpg

عکس ها و امکانات هتل گرند کرداوغلو کوش آداسی ترکیه

سیستم حرارتی و برودتی مرکزی,سالن تلویزیون,فضای سبز,پزشک تلفنی,فروشگاه,صندوق امانات,آرایشگاه,فاکس,کافی نت,خدمات خشکشویی و اتوشویی,ژنراتور و...

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-2.jpg

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی.JPG

-گرند-کرد-اوغلو-کوش-آداسی-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آسنا کوش آداسی ترکیه .gif.gif.gif Asena Kusadasi Hotel

هتل آسنا کوش آداسی ترکیه ساحلی در سال ۱۹۸۹ ساخته شده و در سال ۲۰۰۶ مورد بازسازی قرار گرفت . در مجموع دارای ۱۰۴ اتاق دو نفره (شامل ۱ مجموعه و ۱ اتاق معلولان ) در ۵ طبقه است این هتل است  درست در مرکز کوش آداسی در نزدیکی ساحل  واقع شده است. اتاق ها برای ایجاد یک محیط صلح آمیز  و آرامش بخش در رنگ های گرم تزئین شده اند. هر اتاق دارای بالکن خصوصی و منظره زیبا از دریا است اتاق ها دارای امکانات مدرن مانند : حمام  مجموعه با سشوار  است. علاوه بر این، تمام اتاق ها دارای یک تلفن شماره گیری مستقیم، دوش، برخی ، وان حمام کوچک، سشوار، ۳ کانا موسیقی، ماهواره / تلویزیون کابلی و تهویه مطبوع برای مسافران تور کوش آداسی است. فعالیت های ورزشی آبی در ساحل عمومی هتل ارائه شده است. استخر روباز، یک تراس پشت بام با نمایش خیره کننده از دریا در هتل وجود دارد استخر روباز روی تراس هتل با نمایی رو به دریای اژه وجود دارد. رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه از غذاهای بین المللی و غذاهای تخصی محلی را به صورت یک بوفه باز در پشت بام و در کنار نوار استخر ارائه می دهد نوشیدنی های باطراوت و خنک هم برای مسافران تور کوش آداسی ارائه میشود.

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه.jpg

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل آسنا کوش آداسی ترکیه

سوئیت خانوادگی، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه معلولین، اتوشویی، رختشورخانه، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، سیستم گرمایشی، صرافخانه، فکس و کپی، سیستم گرمایشی, اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و در لابی هتل, بار، رستوران، امکان صرف صبحانه در اتاق, زمین تنیس, استخر در فضای باز، تراس و...

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-1.jpg

-آسنا-کوش-آداسی-ترکیه-2.JPEG

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی نوروز 96 

هتل های تایلند

هتل پرینس پالاس بانکوک تایلند .gif.gif.gif.gif Prince Palace Hotel Bangkuk Thailand

هتل پرینس پالاس بانکوک تایلند در شهر قدیم بانکوک و درست بالای مرکز عمده فروشی مد جهانی یعنی برج Bo Bae واقع و به چشم انداز کانال آب تاریخی Mahanak مشرف است. دسترسی آسان به آزاد راهها موجب شده تا میهمانان تور تایلند هتل به راحتی به مراکز تجاری عمده پایتخت و فرودگاه دست یابند. طبقات فوقانی برج Bo Bae به هتل و طبقات تحتانی به بیش از هزار فروشگاه پوشاک اختصاص دارد. هتل، امکانات رفاهی متعددی را جهت سرگرمی میهمانان فراهم آورده که ازآن جمله میتوان به یک استخر روباز، 2 جکوزی و یک مرکز آب گرم اشاره کرد. میهمانان عزیز تور تایلند می توانند از غذاخوری های فوق العاده هتل که شامل 8 رستوران ، کافه و تریا میشود لذت ببرند. عصرها، تریا Sunset Beer Bar با نوشیدنی های خنک و فوق العاده و چشم انداز نفس گیر پذیرای شما می باشد. اتاق های پاکیزه، جالب توجه، گرم و راحت هتل، بهترین مکان برای استراحت و آرامش میباشند.

-پرینس-پالاس-بانکوک-تایلند.jpg

-پرینس-پالاس-بانکوک-تایلند-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل پرینس پالاس بانکوک تایلند

رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه در هتل - تهویه - بار- امکانات جلسه و ضیافت - لباسشویی - خشکشویی - صرافی - خدمات کفش و واکس - خدمات تورها - فکس و کپی - مرکز تجارت - دستگاه خودپرداز - مرکز بدنسازی - اتاق و امکانات برای معلولین - ماساژ - جکوزی - استخر روباز - سونا و...

 

-پرینس-پالاس-بانکوک-تایلند-3.jpg

 

-پرینس-پالاس-بانکوک-تایلند-6.jpg

 

-پرینس-پالاس-بانکوک-تایلند-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پیادا رزیدنس پاتایا تایلند .gif.gif.gif Piyada Residence Pattaya Hotel Thailand

هتل پیادا رزیدنس ( Piyada Residence ) که در جنوب پاتایا است و 10 دقیقه پیاده‌روی از بندرگاه جمتین، واکینگ استریت و بالی هی پیر فاصله دارد.اتاقی که هتل پیادا رزیدنس برای شما تدارک دیده است، دکوراسیونی مدرن و سرویس حمام و دستشویی با وان دارد و مجهز به تلویزیون با شبکه‌های کابلی، مینی بار و یخچال است. سوئیت‌های هتل آشپزخانه با غذاخوری مجزا هم دارند. به رستوران هتل پیادا رزیدنس بزنید و از غذاهای محلی سرو شده لذت ببرید. همچنین می‌توانید غذای خود را در اتاق صرف کنید.هتل شما استخر پشت‌بامی، خدمات ماساژ، سرویس رخت‌شویی و سرویس کرایه‌ی ماشین هم برای رفاه شما فراهم کرده است. امیدواریم از اقامت در هتل پیادا رزیدنس لذت برده باشید. شما با یک ساعت رانندگی از هتل به فرودگاه سوارنابومی می‌رسید. هتل 3 ستاره پیادا رزیدنس در جنوب پاتایا واقع شده است. 12 دقیقه پیاده تا ساحل و 10 دقیقه با ماشین تا بندر جامتین, واکینگ استریت و اسکله بالی فاصله دارد. هتل دارای وای فای ,استخر در بام و رستوران است. اتاق ها مجهز با دکوری مدرن و حمام با وان ,تلویزیون, مینی بار هستند. میهمانان تور تایلند می توانند در باغ پیاده روی کنند و از خدمات ماساژ در اتاق ها لذت ببرند. در رستوران هتل غذاهای محلی سرو می شود. هتل یک ساعت با ماشین تا فرودگاه و یک کیلومتر تا مرکز خرید رویال گاردن, ایزی کارت, اونیو و ریپلی فاصله دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 3 ستاره میباشد.

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-6.jpg

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند.jpg

عکس ها و امکانات هتل پیادا رزیدنس پاتایا تایلند

دکوراسیونی مدرن و بسیار زیبا ، سیستم حرارتی و گرمایشی ، مینی بار ، یخچال ، سشوار ، حمام اختصاصی لوکس با امکانات و وان و دوش ، دسترسی اینترنت پرسرعت وای فای و رایگان ، تلفن با خط مستقیم ، بالکن ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع هوا ، روم سرویس 24 ساعته و...

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-3.jpg

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-4.jpg

-پیادا-رزیدنس-پاتایا-تایلند-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطالاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت .gif.gif.gif.gif Mercure Pattaya Ocean Resort Hotel

هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت تایلند در منطقه ی بنگ لامونگ پاتایا قرار دارد. اتاق یا سوئیت شما در هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار است. در سرویس بهداشتی و حمام شما امکانات کافی و سشوار وجود دارد. بعضی واحد‌ها دید مشرف به اقیانوس دارند.سفر گرسنگی می‌آورد، برای صرف غذا، می‌توانید از غذاهای متنوع محلی و بین‌المللی رسوران محوطه‌ی هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت که برای مسافران تور تایلند است لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت می‌توان خدمات تورها، انبار بار و  باشگاه کودکان را نام برد. در محوطه و اطراف هتل امکانات تفریحی زیادی، مثل پارک آبی، وجود دارد. هتل شما که یک استخر رباز و مرکز تناسب اندام دارد، در 500 متری کاباره‌ی آکازار است. هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت در 200 متری موز‌ه‌ی نقاشی آرت این پردایس و در 900 متری هارد راک کافه است. راستی! در هتل اینترنت بی‌سیم رایگان، در تمام قسمت‌‌ها قابل دسترسی است. به پایان اقامت در هتل مرکور پاتایا اشن ریزورت نزدیک می‌شویم، شما از هتل تا فرودگاه سوارنابومی 84 کیلومتر راه در پیش دارید. در محوطه‌ی پارکینگ رایگان هم وجود دارد.

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند.jpg

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-4.jpg

عکس ها و امکانات هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت

پذیرش شبانه روزی,حمام,ابر,مینی بار,کافه,بالکن,اتاق کنفرانس,سشوار,کافی شاپ,پارکینگ,فکس,خشکشویی,تلویزیون,سیستم تهویه مطبوع,اینترنت,رستوران,بدنسازی,استخر,سونا,جکوزی و....

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-1.jpg

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-2.jpg

_مرکیور_اوشن_پاتایا_تایلند-3.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند .gif.gif.gif OZO Chaweng Hotel Samui Thailand

هتل اوزو چاونگ تایلند در ساحل چاونگ در ساموئی قرار دارد. این هتل دارای اتاق هایی مدرن مجهز به تهویه کننده هوا و اینترنت ‏رایگان ‏Wi-Fi‏ می باشد و پارکینگ هتل نیز رایگان است. علاوه بر آن یک استخر و سالن بدنسازی نیز برای مسافران تور تایلنددارد.‏ در ساحل چاونگ در سامویی هتلی بسیار شیک به نام هتل اوزو چاونگ وجود دارد . هتل اوزو چاونگ که در ساحل چاونگ ،در سامویی واقع شده است مکانی مناسب برای اقامت مهمانان تور تایلند می باشد. از این هتل 3.55 ستاره مهمانان دسترسی بسیار آسانی به مناظر دیدنی وجاذبه های گردشگری دارند.همچنین این هتل مجموعه ای از بهترین خدمات وامکانات نظیر استخر کنار بار،تورها،پارکینگ ،خدمات نگهداری از کودکان و . . . را برای مسافرین در نظر گرفته است. در بعضی از اتاق ها نیز قهوه و چایی ساز ،اینترنت،پشه بند،بطری های آب و . . . موجود می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور تایلند را دارند میتوانند این هتل را جز بهترین اولویت های خود قرار دهند.

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند.jpg

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-5.jpg

عکس ها و امکانات هتل اوزو چاونگ سامویی تایلند

سالن کنفرانس , سونا , لابی , پارک کودکان , جکوزی , کافی شاپ , آژانس خدمات مسافرتی , رستوران , ماهواره , خدمات خانه داری , پارکینگ اختصاصی هتل , اینترنت در لابی , فضای سبزپارکینگ سرپوشیده , اینترنت در واحد , گشت درون شهری و برون شهری , نمازخانه , تاکسی سرویس , لاندری , سالن ورزشی , صندوق امانات اختصاصی , کافی نت فروشگاه و غرفه , ترانسفر رایگان فرودگاه , گیم نت , چایخانه سنتی , چایخانه در بام هتل , زمین تنیس بیلیارد و...

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-1.jpg

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-5.jpg

-اوزو-چاونگ-سامویی-تایلند-2.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور تایلند با بخش فروش تماس بگیرید.

ادامه مطلب:

تور تایلند نوروز 96

هتل های 5 ستاره کیش

هتل ترنج کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Toranj Hotel

هتل ترنج کیش Kish Toranj Hotel در حال حاضر یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش و اولین هتل دریایی ایران است که در سال 1394 در سواحل شمال غربی جزیره کیش بنا شده است. هتل ترنج کیش با 100 عدد سوئیت منحصر به فرد خود که بر روی آب های خلیج همیشه فارس واقع شده اند از گردشگران ویژه تور کیش استقبال میکند که این واحدهای اقامتی با متراژهای 40 ، 60 و 120 متری با اسکله چوبی به طول 1 کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از ویژگی های خاص سوییت های هتل ترنج کیش می توان به کف شیشه ای تمام سوییت ها اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل سوییت، کف دریا را تماشا کنند و همچنین برای رفاه حال مسافران تور کیش رفت و آمد در هتل با ماشین های گلف صورت می گیرد. هتل ترنج کیش به دلیل استفاده از مواد اولیه و طراحی دوستدار محیط زیست، اولین و تنها هتل ایران می باشد که موفق به دریافت تندیس دوستدار و حامی محیط زیست گردیده است. مسافران تور کیش می توانند در طول سفر خود از صرف وعده های غذایی در رستوران بین المللی،فست فود،کافی شاپ و... هتل ترنج کیش با نمایی از غروب و طلوع آفتاب در دریا نهایت لذت را ببرند. همچنین لازم به ذکر می باشد که هتل ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است که فاز اول (بر روی آب می باشد) که تکمیل گردیده و فاز دوم بر روی ساحل می باشد که در حال تکمیل شدن است. هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های جزیره کیش است که مسافران تور کیش در صورت رزرو این هتل می توانند از خدمات ترانسفر رفت و برگشتVIP هتل ترنج کیش استفاده نمایند.

هتل مارینا پارک کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Marina Park Hotel

هتل مارینا پارک کیش Kish Marina Park Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1390 هجری شمسی در زمینی به وسعت ده هزار متر مربع و در نزدیکی بلوار مرجان جزیره کیش بنا شده است. هتل مارینا پارک کیش در 2 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و آرامش بخش آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش می باشد. تمامی اتاق های استاندارد هتل دارای امکاناتی همچون تهویه مطبوع،سیستم گرمایشی،تلویزیون LED،حمام مجزا،مبل راحتی،گاو صندوق،چای ساز و... می باشند و اتاق ها فضای بزرگتری نسبت به سایر هتل ها دارند. گردشگران تور کیش در نظر داشته باشند که هتل مارینا پارک کیش به دلیل مکان بکر و منحصر بفرد خود کمی تا مرکز شهر و اماکن گردشگری و تاریخی کیش فاصله دارد. هتل مارینا پارک کیش در ساحل جزیره واقع شده است و اطراف هتل ساحل مرجانی بسیار زیبایی وجود دارد. هتل مارینا پارک کیش دارای دو رستوران لوتوس و باغ می باشد که انتخاب صرف غذا در محیط داخلی و خارجی برای میهمانان تور کیش امکان پذیر می کند و همچنین میهمانان هتل میتوانند از سه کافی شاپ موجود و نوشیدن یک فنجان چای و قهوه لذت ببرند. هتل مارینا پارک کیش دارای بخش های دیگری چون استخر و سونا،ماساژ و SPA،مرکز تجاری،اجاره اتومبیل و... میباشد. همچنین هتل مارینا پارک کیش دارای دو سالن برای برگزاری ضیافت و جلسات با ظرفیت پذیرایی 400 نفر می باشد. هتل مارینا پارک کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش میباشد و در سال 92 به عنوان بهترین هتل جزیره کیش لوح افتخار دریافت نموده است.

هتل بزرگ داریوش کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Grand Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نام آشنا جزیره کیش است که در سال 1380 در ساحل شرقی بنا شده است. هتل داریوش کیش در 4 طبقه و در مجموع با 190 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده استقبال و سرویس دهی به گردشگران تور کیش می باشد و تمامی اتاق ها با نمای رو به دریا و رو به جزیره دارای تهویه مطبوع،حمام اختصاصی،تلویزیون با 32 کانال مختلف و... می باشند. هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت دویست و بیست هزار متر مربع و و با معماری هخامنشی و منحصر به فرد خود تاریخ ایرانیان را به رخ می کشد. هتل داریوش کیش به جز اتاق ها و سوییت های داخل ساختمان اصلی چندین سوییت در محوطه هتل نیز دارد که از نظر سرویس دهی با اتاق های دیگر تفاوتی ندارند و میتوانند از خدمات هتل استفاده نمایند.هتل داریوش کیش در قسمت شرقی جزیره واقع شده است و به مراکز خرید همچون بازار پردیس 1 و 2 ،مرکز تجاری کیش و سایر مراکز خرید کیش نزدیک می باشد. میهمانان تور کیش میتوانند از صرف وعده صبحانه در رستوران هتل داریوش کیش لذت ببرند و همچنین رستوران های آپادانا و پاسارگاد هتل  در ادامه از خدمات هتل همچون زمین تنیس،استخر و سونا،سالن بدنسازی،دوچرخه سواری،پکیج های گردشگری و... استفاده نمایند، همچنین هتل داریوش کیش در ساحل اختصاصی خود دارای یک کلوب دریایی برای گردشگران تور کیش می باشد و میتوانند از تفریحات دریایی همچون غواصی،جت اسکی و... استفاده نمایند. هتل داریوش کیش دارای دو رستوران به نام های آپادانا و پاسارگاد میباشد و با انواع غذاهای فرنگی و دریایی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و وعده های ناهار هتل رایگان نمی باشد و گردشگران می بایست قبل از ورود نسبت به رزرو وعده های ناهار خود اقدام نمایند. هتل داریوش کیش برای آن دسته از مسافرانی که قصد سهولت در رفت و آمد و چک این فرودگاهی را دارند سرویس ویژه CIP ارائه می دهد. به طور کلی هتل داریوش کیش گردشگران متعددی را جذب میکند و همه ساله میزبان صدها گردشگر و مسافر تور کیش می باشد.

هتل ایران کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Iran Hotel

هتل ایران کیش Kish Iran Hotel جز هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 1393 در قلب جزیره کیش آغاز به فعالیت نموده است. هتل ایران کیش با زیربنای دوازده هزار متر مربع با 8 طبقه و 128 واحد مدرن و زیبا که حدود 22 واحد آنها سوییت می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. هتل ایران کیش دارای معماری منحصر به فرد می باشد به طوری که دو ساختمان هتل در طبقه همکف و هفتم به یکدیگر متصل گردیده اند و این هتل یکی از معدود هتل های جزیره کیش است که به صورت هوشمند ساخته شده است و تمامی اتاق های هتل ایران کیش با دو نمای رو به دریا و جزیره مجهز به اینترنت بی سیم،سیستم تهویه مطبوع مرکزی،تلویزیون هوشمند(IPTV)،تلفن VOIP و... می باشد. هتل ایران کیش با توجه به موقعیت مناسب خود نزدیک به مراکز خرید و تجاری جزیره کیش می باشد. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کادری مجرب آماده میزبانی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافی شاپ هتل ایران کیش با انواع نوشیدنی ها در خدمت میهمانان هتل می باشد. استخر مجموعه ورزشی هتل ایران کیش با فضایی دلنشین و مدرن همراه با جکوزی،سونا خشک و بخار و... آماده سرویس دهی به میهمانان تور کیش هتل می باشد و باشگاه بدنسازی هتل هم شعبه باشگاه اکسیژن تهران می باشد که با تجهیزات مدرن فعالیت میکند. هتل ایران کیش به یک سالن برای برگزاری جلسات و همایش ها با ظرفیت پذیرایی 120 نفر نیز مجهز می باشد.

هتل شایان کیش _هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png Kish Shayan Hotel

هتل شایان کیش Kish Shayan Hotel یکی از هتل های قدیمی 5 ستاره جزیره کیش است که در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست. هتل شایان کیش در زمینی به وسعت حدود پنجاه هزار متر مربع در بهترین منطقه جزیره کیش واقع در روبروی اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و در مجموع با 193 واحد اقامتی شامل 82 اتاق دو تخته،28 اتاق سه تخته،32 اتاق دوبلکس،30 سوییت ساحلی،2 ویلای ساحلی،8 سوییت رویال،1 سوییت رویال دوبلکس با نماهای رو به دریا و رو به جزیره آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. هتل شایان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر بازارها و مراکز تجاری جزیره کیش و همچنین سایر جاذبه های دیدنی کیش نزدیک می باشد. این هتل دارای چندین رستوران می باشد که با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و از جمله رستوران ها می توان رستوران شمبلیر،رستوران لوشاتو،رستوران قارچ،سفره خانه سنتی و... را نام برد. هتل شایان کیش یکی از قدیمی ترین هتل های کیش میباشد که در سال 1351 شمسی ساخته شده و سال های اخیر به طور کامل بازسازی شده است و یکی از هتل های با کیفیت جزیره کیش می باشد.


هتل های 5 ستاره استانبول

هتل مونپیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Movenpick Hotel

هتل مونپیک استانبول Istanbul Movenpick Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 2003 میلادی در منطقه تجاری شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 249 اتاق و سوییت اقامت خوبی  را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. فاصله این هتل با مرکز خرید کانیون استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته است. رستوران این هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد.فاصله هتل مونپیک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 28 کیلومترر می باشد.همچنین این هتل به دلیل قرار گرفتن در منطقه تجاری دارای 10 سالن برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها می باشد.

-مونپیک-استانبول.gif

-مونپیک-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مونپیک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی،ماساژ تایلندی و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز آب درمانی،سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس مراقبت از کودکان، ورود حیوانات خانگی و...

-مونپیک-استانبول-2.gif

-مونپیک-استانبول-3.gif

-مونپیک-استانبول-4.gif

-مونپیک-استانبول-5.gif

-مونپیک-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Imperial Business Hotel

هتل ایمپریال بیزینس استانبول Istanbul Imperial Business Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 2014 میلادی در منطقه جدیدالاحداث بومونتی شهر استانبول بنا شده است.این هتل 20 دقیقه با ماشین با اماکن تاریخی و توریستی و منطقه تاریخی سلطان احمد و نیز 10 دقیقه با تنگه بسفر فاصله دارد. این هتل در 10 طبقه و درمجموع از 203 اتاق و سوییت تشکیل شده است و اقامت مناسبی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. تمام اتاق های این هتل به اینترنت بی سیم پرسرعت مجهز می باشد.در هتل مرکز سلامتی و SPA به شکل خصوصی برای هر فرد وجود دارد.در هتل ایمپریال بیزینس برای رفاه حال میهمانان تور استانبول مرکز مراقبت از پوست و زیبایی در نظر گرفته شده است.فاصله هتل امپریال بیزینس استانبول بومنتی تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر است.

-ایمپریال-بیزینس-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ایمپریال بیزینس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، کافه تریا، اینترنت پرسرعت،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار، انعکاس درمانی، سنگ داغ درمانی ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،گاو صندوق،صندوق امانات، فکس و کپی، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کرایه اتومبیل و...

-هتل-ایمپریال-بیزینس-استانبول.gif

-هتل-امپریال-استانبول.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پراپالاس جمیرا استانبول .gif.gif.gif.gif.gifIstanbul Pera Palace Jumeirah Hotel

 

هتل پرا پالاس استانبول Istanbul Pera Palace Hotel در سال 1892 میلادی در منطقه تکسیم شهر استانبول واقع در خیابان استقلال درب های خود را به گردشگران تور استانبول گشوده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 115 اتاق و سوییت مجلل آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 45 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای ایتالیایی آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل پراپالاس جمیرا استانبول میزبان شخصیت های برجسته ای همچون ارنست همینگوی ، آگاتا کریستی و آلفرد هیچکاک بوده است.این هتل توسط معمار پرآوازه محلی Alexander Vallaury با ظرافتی خاص ساخته شده و ویژگی های بناهای قرن نوزدهم را به طور کامل حفظ کرده است.اتاق 101 هتل به عنوان ادای احترام به بنیان گذار ترکیه مدرن به صورت موزه آتاتورک در آمده است.

-پراپالاس-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پراپالاس استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، آسانسور، گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع، بار، استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و صیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،سالن بدنسازی، رنت کار، صرافی و...

-پراپالاس-استانبول-1.gif

-پراپالاس-استانبول-2.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تایتانیک پورت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic Port Hotel

 

هتل تایتانیک پورت استانبول Istanbul Titanic Port Hotel  با درجه بندی 5 ستاره است و در سال 2009 میلادی در منطقه باقرکوی شهر استانبول و مشرف به دریای مرمره بنا شده است.این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 181 اتاق و سوییت زیبا و مدرن و 400 تختخواب تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 4 کیلومتری این هتل واقع شده است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد.هتل تایتانیک پورت استانبول در مجاورت مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر استانبول واقع شده است. اتاق های این هتل با آثار سنتی و صنایع دستی هنرمندان محلی تزیین شده است. هتل دارای استخر آبگرم نیز می باشد و در مرکز ورزشی آن مجموعه ای از ورزش ها و ماساژ درمانی انجام می شود.رستوران این هتل واقع در طبقه آخر با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-تایتانیک-پورت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل تایتانیک پورت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش 24 ساعته، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، اینترنت پرسرعت، آرایشگاه، عکاسی، پرستار کودک،  صرافی، حمام سنتی ترکی و بخار،پارکینگ رایگان و...

-تایتانیک-پورت-استانبول-لابی.gif

-تایتانیک-پورت-استانبول-سرویس.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Radisson Blu Pera Hotel

هتل رادیسون بلو استانبول Istanbul Radisson Blu Hotel یکی از هتل های نسبتا نوساز است که در سال 2012 میلادی در منطقه پرا شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 130 اتاق و سوییت زیبا آماده پذیرایی از مسافران و تجار تور استانبولمی باشد.این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه در 18 کیلومتری هتل رادیسون بلو پرا واقع شده است.صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود.تونل های تاریخی استانبول 350 متر از این هتل فاصله دارند.با کمی پیاده روی مسافران تور استانبول می توانند به اماکن توریستی و تاریخی شهر استانبول همچون موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی دسترسی داشته باشند.این هتل در طی سال پذیرای تاجران می باشد.

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل رادیسون بلو استانبول:

رستوران بین المللی، پدیرش شبانه روزی، اینترنت پرسرعت،تهویه مطبوع،خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،اتوکشی،آسانسور، گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه، بار،سیستم گرمایش، صرافی،رنت کار، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی و...

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-لابی.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-رستوران.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-استخر.gif

-رادیسون-بلو-پرا-استانبول-اتاق.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96