تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

یکی از جاذبه های گردشگری استانبول برج دختر است که بر روی آب در جزیره ای بنا شده است. در زمان یونانی ها در این جزیره یک مقبره ساخته شد و بعدها بنای ایستگاه کنترل گمرک دریایی نیز در ان ساخته شد و بعد از آن از این جزیره به عنوان تبعیدگاه مردم استفاده میشد و در چندین سال پیش هم به عنوان فانوس دریایی از آن استفاده می کردندو امروزه با سرمایه گذاری هایی و باز سازی هایی که صورت گرفت به این قلعه تبدیل شد. امروزه مسافران تور استانبول برای گردش به آنجا رفته و از آنجا لذت می برند. برج دختر استانبول دارای رستوران و کافی شاپی است تا مسافران تور استانبول برای سرو غذا و نوشیدنی با چشم اندازی فوق العاده بروند. 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95


جاذبه های گردشگری آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

از مکان های کاملا جذاب و تفریحی آنتالیا پارک آبی آکوالند آنتالیا است که در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی است قرار گرفته است. پارک آبی آکوالند آنتالیا دارای سرسره هاس آبی متفاوت, بازی های مختلف,  برنامه های زنده, مسابقه های پر هیجان که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد همچنین مسافران تور آنتالیا برای تماشای دلفین ها در مکانی مجزا بروند. پارک آبی آکوالند آنتالیا مکان مناسبی و سر گرم کننده ای و برای گروه های سنی مختلفی می باشد.

 

پاموک کاله آنتالیا

یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین مکان های آنتالیا پاموک کاله است که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را جلب کرده است.پاموک کاله آنتالیا دارای آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی بسیار زیبا و همچنین تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است. در پاموک کاله آنتالیا 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله آنتالیا به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که این منطقه را بسیار دیدنی کرده است و مسافران تور آنتالیا با رفتن به آنجا می توانند لحظات خوبی را سپری کنند. پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است و با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارد و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب می باشد و به همین دلیل بسیاری از مسافران تور آنتالیا به آنجا برای درمان می روند.

 

غار دامالاش آنتالیا

 

غار دامالاش آنتالیا مکان بسیار زیبا و دیدنی برای مسافران تور آنتالیا می باشد که در آن علاوه بر دیدن مناظر خارق العاده طبیعی امکان دیدن سنگهایی که تغییر شکل پیدا کردند نیز هست . در این غار دیوارهای سنگی که به شکل عجیبی در گذر زمان تغییر شکل داده اند نیز تصاویر بسیار زیبایی را بوجود آورده است . در همین محدوده موزه باستان شناسی و قوم نگاری نیز وجود دارد که بازدید از آن نیز برای مسافران تور آنتالیا جالب است . از مکان های دیدنی دیگر این منطقه 3 غار دریایی بنام های فسفرلوماعا که به معنای غار فسفری با ترکیبات سنگی درخشان و شب تابی که در خود جای داده است میباشد .کیزلارماعاراسی که غار دخترها که در گذشته محل نگهداری اسرای زن توسط دزدان دریایی بوده و عاشیک لا ر ماعاراسی که دسترسی به این 3 غار با قایق برای مسافران تور آنتالیا امکان پذیر است. 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95


جاذبه های گردشگری ارمنستان

روستای ساناهین ارمنستان

یکی از بهترین مکان های دیدنی ارمنستان روستای ساناهین ارمنستان است که در شمال استان لوری که  بخشی از شهر آلاوردی می باشد قرارگرفته است که از طریق تله کابین با این شهر پیوند دارد. ساناهین در زبان ارمنی به معنای «کهنتر از آن یکی» می باشد و منظور از آن، قدیمی‌تر بودن صومعه ساناهین از صومعه هاغپات است. در این شهر صومعه معروفی قرار دارد که به همراه صومعه هاغپات که در نزدیکی آن است در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارند و عمده شهرت این شهر به دلیل وجود این صومعه می باشد. این صومعه در قرن ۱۰ میلادی ساخته شد و به عنوان محلی برای آموزش تذهیب و خوش‌نویسی بوده است که بسیار مورد توجه مسافران تور ارمنستان قرار دارد. روستای ساناهین و هاغپات بر روی دو دشت و در دو طرف دره ای ژرف قرار گرفته اند و مسافران تور ارمنستان می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان

قلعه امبرد و کلیسای استوتساتسین ارمنستان بر بالای کوه و در ارتفاعات بلند قرار گرفته است. قلعه و کلیسا خیلی جالب و دیدنی برای مسافران تور ارمنستان می باشد و از جاذبه های گردشگری ارمنستان است. گردشگران برای بازدید از این مکان تاریخی به ارمنستان سفر می کنند.کلیسا و قلعه یکی از قیمی ترین کلیساهای ارمنستان می باشد.

 

معبد گارنی ارمنستان

تاریخ ساخت معبد گارنی ارمنستان به هایک ناهابت که به نام گارنیک نوه نتیجه گذاشته شده است. رودخانه گارنی در 28 کیلومتری جنوب شرقی ایروان واقع شده است که در منطقه استان کوتایک است. این محدوده با شرایط اب وهوایی خوب و مطبوعی که داراست برای شکار اختصاصی و ییلاق پادشاهان ارمنستان در قرنهای مختلف می باشد. در قسمتی از این عمارت حمام اختصاصی زیبا وجود دارد که متعلق به دختر خسرو پرویز خواهر تیرداد سوم می باشد. این حمام از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که شامل حمام بخار و حوضچه های اب گرم و سرد است. بخش جالب توجه این حمام کاشی کاری های کف حمام است که از پانزده رنگ طبیعی تشکیل شده و ماهی های دریا نقاشی شده است. معبد گارنی ارمنستان دارای ططراحی نظیری از فیگور زن و مردی می باشد که نماد خدای اقیانوس است.

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور ارمنستان تیر 95 

 تور ارمنستان ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ارمنستان مرداد 95

هتل های 5 ستاره استانبول

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصی و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشی, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رایگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، کافی نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رایگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشی, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95