تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

جاذبه های گردشگری آنتالیا

لنگرگاه آنتالیا

این لنگرگاه باستانی و طبیعی قبل از این آتالیا نامیده می شد که از ویژه ترین مکان های گردشگری ترکیه ومکان های دیدنی آنتالیاست. از این لنگرگاه تورهای تفریحی با قایق روزانه به سوی دریا روانه می شوند و آبهای فیروزه ای آنتالیا را می گردند.که گردشگران تور آنتالیا می توانند از این منطقه تاریخی بازدید کنند.

langargah1.jpg

langargah.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

شهر لارا آنتالیا

لارا یک مکان بسیار دوست داشتنی مدیترانه ای با آبهای شفاف و ملایم دریای مدیترانه و منطقه ای که با سرعتی زیاد گسترش یافته و با سرعتی بیشتر در حال توسعه صنعت گردشگری می باشد و امروزه به یکی از جذابترین و دوست داشتنی ترین اماکن برای استراحت و اقامت گردشگران تور آنتالیا تبدیل شده است.نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با 6 کیلومتر فاصله در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد و دریای آن دارای امواجی ملایم و نرم می باشد.

 

در بسیاری از بخشهای این ساحل که به صورت اختصاصی برای استراحت و تفریح گردشگران تور آنتالیا تجهیز شده است پر است از امکانات جدید و راحت مانند انواع پلاژها رستوران  مراکز تفریحی صندلی های ساحلی همراه با چتر امکانات قایق سواری و سایر امکانات که همگی در اختیار بازدیدکنندگان و مسافران تور آنتالیا می باشد.ساحل لارا از شرق صخره های آنتالیا شروع میشود و تا قسمت پائین آبشار  Düdeبه طول چندین کیلومتر توسعه یافته و ادامه می یابد و در طول این گستره ساحلی انواع و اقسام امکانات تفریحی و گردشی از هتلهای 3 ستاره تا 5 ستاره و نیز انواع رستورانهای محلی و بین المللی با انواع غذاهای ترکی و خارجی در خدمت مهمانان تور آنتالیا هستند.ساحل لارا با مساحتی در حدود 1800000 مترمربع یکی از بزرگترین تفرجگاه های آنتالیا به شمار می رود. 11 باشگاه،4 رستوران، 4 کافه، 2 زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی، بخشی از امکانات ساحل لارا است.

 

 

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

هتل ویاژ بلک آنتالیا

هتل ویاژ بلک آنتالیا

VIAJBLACK.jpg

VIAJBLACK1.jpg

هتل ویاژ بلک آنتالیا 5 ستاره هتلی لوکس  و شیک که در منطقه ایلرباسی در بلک و شهر آنتالیا قرار گرفته است . این هتل مجلل دارای زمینی به وسعت ۹۳٫۵۰۰ متر مربع بوده و از آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن برخوردار می باشد . طراحی و چیدمان مدرن و شیک می باشد که رنگ آمیزی آن گرم و شاد می باشد.تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، روم سرویس، مینی بار،تلویزیون صفحه تخت و ... می باشد. هتل ویاژ بلک دارای ساحل اختصاصی و دو اسکله در اختیار توریستانتور آنتالیا قرار می دهد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا بلک ۲ کیلومتر می باشد .پذیرای این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد.مسافران با انتخاب این هتل ویاژ بلک آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

VIAJBLACK3.jpg

VIAJBLACK9.jpg

VIAJBLACK8.jpg

امکانات هتل ویاژ بلک آنتالیا:

 زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ،پارک بازی کودکان، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ،جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی آب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ،خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ،ترانسفر فرودگاهی ،پارک آبی با سرسره هایی موجی ،برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،خدمات پزشکی رستوران های ژاپنی ،چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی ، خانه استیک و رستوران اصلی هتل در کنار ۱۰ کافه مجلل است که همگی آماده ارائه با کیفیت ترین سرویس ها به گردشگرانتور آنتالیا می باشند . 

VIAJBLACK7.jpg

VIAJBLACK5.jpg

VIAJBLACK4.jpg

VIAJBLACK6.jpg

VIAJBLACK2.jpg

VIAJBLACK10.jpg

VIAJBLACK11.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 

هتل های 4 ستاره استانبول

هتل کوانتو استانبول

هتل کوانتو 4 ستاره استانبول با قرار گرفتن در منطقه تجاری ، تفریحی “تقسیم”، و برخورداری از وسایل حمل و نقل عمومی این ناحیه ، اقامت لوکسی را به همراه صبحانه رایگان در رستوران مشرف به تنگه بسفر خود؛ به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد.از ویژگی اتاق ها میتوان به مبلمان راحت ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، تهویه مطبوع و سرویس رایگان اینترنت بی سیم در اماکن عمومی هتل اشاره کرد.صبحانه لذیذ ،هر صبح ،به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو میشود.میهمانان عزیز ،از قهوه و صبحانه فرانسوی لذت ببرید و چشم انداز دیدنی تنگه بسفر را تماشا کنید.در استخر گرم وسرپوشیده هتل شنا کنید و یا اینکه در سونا و حمام ترکی ، زمانی را به آرامش سپری کنید.محله پر رفت وآمد تقسیم در چند قدمی هتل واقع شده و پر از بار، رستوران و فروشگاه است. وسایط تقلیه عمومی فراوان منطقه “تقسیم” ، موجب سهولت دسترسی به اقصی نقاط شهراستانبول شده است.

امکانات هتل کوانتو استانبول:

 

فروشگاه .حمام ترکی . ماساژ.سونا . کابین های سلامتی .خدمات خشکشویی و اتوشویی می باشد. این هتل رستوران مخصوص خودش را دارد و در این رستوران ویژه از گردشگران پذیرایی می کند .

 

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

هتل حیات پارک استانبول

هتل حیات پارک استانبول

هتل حیات پارک استانبول در سال 1922 میلادی در منطقه سیسلی شهر استانبول احداث و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل  5 ستاره در 8 طبقه و در مجموع از 180 اتاق و سوییت لوکس و شیک تشکیل شده است و آماده پذیرایی ارز مسافران تور استانبول می باشد.این هتل با اماکن تاریخی و توریستی نظیر مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی استانبول 700 متر،کاخ دولمه باغچه 10 دقیقه، موزه هنرهای معاصر 15 دقیقه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی و ایاصوفیه 30 دقیقه فاصله دارد.ایستگاه مترو عثمان بی 500 متر با هتل فاصله دارد. فاصله هتل حیات پارک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول و فرودگاه سابیها به ترتیب 20 و 45 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل حیات پارک استانبول:

رستوران انواع غذاهای دریای و بین المللی را سرو می کنند،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، کافی نت، صندوق امانات، گاو صندوق،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، جکوزی، سونا،ماساژ و SPA،حمام سنتی ترکی و بخار،باشگاه بدنسازی،کرایه دوچرخه، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، آرایشگاه و... در اختیار مسافران تور استانبول قرار میدهد و مسافران با انتخاب هتل حیات پارک استانبول ستاره سفر خوشی را سپری می کنند.

Park-Hyatt-Istanbul4.jpg

Park-Hyatt-Istanbul3.jpg

Park-Hyatt-Istanbul.jpg

Park-Hyatt-Istanbul2.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

جاذبه های گردشگری آنتالیا

چام یووا آنتالیا

چام یووا در 65 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد این مکان آرام , دنج و زیبا است که مردم در اینجا زندگی روستا نشینی دارند مسافران تور آنتالیا در منطقه چام یووا آنتالیا, با وجود مناظر زیبا و چشم نواز طبیعت لحظات شادی را خواهند داشت. مسافران محترم تور آنتالیا با گذراندن وقت خود در این روستای زیبا با حضور ساکنین مهربان،خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حک می کنند. همچنین میهمانان تور آنتالیا در صورت نیاز میتوانند در هتل های مجلل و لوکس اطراف منطقه با ارائه تمامی خدمات رفاهی, اقامت خاطره انگیزی داشته باشند. از این رو به تمامی مسافران تور آنتالیا از مناطق دیدنی چام یووا بازدید کنند.

 chamuoooaantalya.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار قرار دارد. شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود که همه ساله گردشگران تور آنتالیا را به طرف خود جذب می کند.این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و این یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان دیده می شود که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد. در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد. در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان نیز دیده می شود.