تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

موزه های دبی

موزه های دبی

موزه دبی

موزه اصلی در دبی، امارات متحده عربی است.در سال 1787 در آل فهیدی فورت ساخته شده و قدیمی ترین ساختمان موجود در دبی است.این موزه توسط پادشاه دبی در سال 1971 با هدف ارائه روش های سنتی زندگی در امارت دبی افتتاح شده است.به هنگام ورود به قلعه می توان صفحه نمایش های مختلف را بازدید کرد.از قلعه یک مسیر به به گالری ها، که نمایش فرهنگ عمومی از زمین، به خصوص در 1800sوجود دارد.این شامل آثار باستانی محلی و همچنین آثار مکشوفه از کشورهای آفریقایی و آسیایی که با دبی معامله شد همچنین وجود مس در زندگی امارات مربوط به دوره قبل از وجود نفت و آثار کشف شده مربوط به 3000 قبل از میلاد است.در سال 2007، موزه دبی 1800 بازدید کنندگان استقبال روزانه، با مجموع سالانه 611840 و در ماه مارس سال 2008، موزه 80،000 بازدید داشته است. بین ماه آگوست تا ماه آوریل سال 2013بیش از 1 میلیون  بازدیدکننده داشته است.

Dubai-Museumand-Al-Fahidi_Fort1.jpg.jpg

موزه Al Fahidi Fort

Dubai-Museumand-Al-Fahidi_Fort.jpg

این موزه در چند مرحله ساخته شده است که قدیمی ترین برج در سال 1787 ساخته شده  و جز بناهای قدیمی امروز است.این قلعه برای محافظت از رویکردهایی که به سمت زمین صورت می گیرد استفاده می شود. در طول تاریخ بعنوان کاخ فرمانروایی ، یک پادگان و زندان، در سال 1969 شیخ حمدان بن راشد آل مکتوم  درخواست صدور نامه ای به شیخ بدر محمد الصباح، رئیس دفتر دولت در کویت، برای یک متخصص موزه به دبی ارسال می شود برای کمک به احداث موزه شده است.

Al Fahidi Fort بصورت مربعی شکل است.این سنگ های مرجانی در چند مرحله ساخته شده است. دو توپ محافظت از دروازه اصلی به قلعه بر روی دیوار شرقی، آراسته شده توسط پرچم از دبی و امارات متحده عربی است.سالن های داخلی قلعه ذارای سه خط است. در دروازه اصلی و خانه های دفتر فروش بلیط یک سالن است. حالی که برخی دیگر مجموعه ای از سلاح های قدیمی و اسلحه از دوره های مختلف تاریخی همراه با یک مدل از شهر در سال 1820 میلادی است.آلات موسیقی سنتی نیز در کنار یک ویدیو از موسیقی فولکلور نمایش داده شود. العریش به طور کامل از برگ های نخل بافته شده است که شامل صندلی و وسایل خانه ولوازم و اشیا توسط مردم محلی در گذشته استفاده شده است.العریش ویژگی های طراحی برج باد مجزا، برای تهویه هوا در روزهای قبل از برق استفاده می شود.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.