تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های ترکیه

هتل لیون ترکیه

lion.jpg

هتل لیون ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم ترکیه قرار گرفته و در فاصله ۲ کیلومتری از دانشگاه و همچنین ۱۵ دقیقه با موزه ایا صوفیه فاصله دارد .برای رفتن به بازار بزرگ شهر  ترکیه ۲ کیلومتر راه را باید پیمود. این هتل جز یکی از هتل های 3 ستاره ترکیه بشمار می رود.هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با  امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیهمی‌باشد.

امکانات هتل :

شیر 2.JPG

هتل لیون ترکیه دارای خدماتی نظیر : خدمات اتاق، خدمات ناهار بسته بندی شده، کرایه ماشین،پذیرش ۲۴ ساعته، اکسپرس چک در، تبدیل ارز،میز تور،نگهداری چمدان،خدمات  دربان، خشکشویی، خشک تمیز کردن، اتو، تمیز کردن کفش ، امکانات نشستضیافت، فکس وفتوکپی،مغازه سوغاتی، امکانات اتاق VIP، مجموعه عروسی،روزنامه ، صندوق ایمنی ، امکانات برای مهمانان معلول، آسانسور،گرمایش،تهویه مطبوع، قسمتی برای سیگارکشیدن و... می باشد.

lion3.jpg

امکانات اتاق ها :

lion1.jpg

هتل لیون ترکیه دارای ۹۶ باب اتاق استاندارد می باشد.از امکانات اتاق های هتل می توان به : تهویه مطبوع،مینی بار، حمامخصوصی باامکانات رفاهیلوکس،تلویزیون LCD ، صندوق امانات و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد.

بابت خرید بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیمروس آنتالیا ترکیه

یکی از مجلل ترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل هیمروس آنتالیا ترکیه میباشد.

هتل هیمروس آنتالیا ترکیه با بیش از هشتاد اتاق لوکس که دارای تمامی خدمات رفاهی از جمله " اینترنت و بالکن و حمام اختصاصی" اقامتگاهی مجلل برای میهمانان تور ترکیه شده است.

 مسافران محترم تور ترکیه با حضور پرسنل مجرب هتل و استفاده از بهترین امکانات تفریحی و ورزشی در ساختمانی شیک با جایگاهی مناسب و همچنین با گذراندن لحظات خود در مراکز گردشگری و خرید منطقه سفری به یاد ماندنی را برای خود ثبت خواهند کرد.

 امکانات رفاهی و ورزشی هتل هیمروس آنتالیا ترکیه:

سرویس 24 ساعته برای میهمانان تور ترکیه، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای بین المللی در محوطه باز، TV(ماهواره) اینترنت در لابی، سالن بدنسازی و استخر سرباز ، سونا و جکوزی و کافی نت با بالاترین سرعت برای مسافران محترم تور ترکیه و ... . 

 

 

هتل رومی قونیه ترکیه

هتل رومی قونیه هتلی ۴ ستاره در استانبول قرار دارد. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای گردشگر های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حد اقل یک بار سری به این مکام می زنند. دکوراسیون این هتل چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود و برخی از اتاق ها از حمام گرم  برخوردار خواهند بود. هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های ان قابل مشاهده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رومی قونیه:

در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی را می توانید سرو کنید و یک رستوران رو تراس دارد که میتوانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.هتل دارای پذیرش 24 ساعته می باشد.هتل رومی قونیه دارای سالن بدنسازی، بیلیارد، سونا، حمام ترکی ،پارکینگ، مرکز خرید، صرافی، سالن اجلاس و جشن و .. از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

هتل گرین ناچر ریزورت مارماریس ترکیه

هتل گرین ناچر ریزورت در ۵ کیلومتری مرکز مارماریس واقع شده است.این هتل ۵ ستاره ۵۰۰ متر با ساحل دریا فاصله دارد پارک آبی و رویایی در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است که میهمانان و گردشگران تور ترکیه می توانند از آن لذت ببرند. فرودگاه Dalaman در ۱۰۰ کیلومتری هتل واقع شده است. 

 

امکانات هتل گرین ناچر ریزورت ترکیه:

هتل گرین ناچر دارای ۶۳۱ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار می باشند. میهمانان تور ترکیه می توانند در اتاق های مجهز  و مدرن به دور از سروصدا به استراحت بپردازند. در این هتل ۵ ستاره انواع غذاها و نوشیدنیها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

امکانات رفاهی هتل گرین ناچر شامل استخر روباز ، استخر سر پوشیده ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، شیرجه ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.هتل گرین ناچر دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد.در صورت درخواست مسافرین تور ترکیه، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. میهمانان تور ترکیه می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، تنیس، پرتاب دارت شرکت کنند.به منظورتسهیل برگزاری کنفرانس ها، هتل گرین ناچرریزورت یک مرکز اداری را به همراه خدمات منشی گری و تجهیزات عالی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

 

هتل لو بلو ترکیه

هتل پنج ستاره لوبلو کوش آداسی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر و فاصله نسبتا دور از فرودگاه که ۷۰ کیلومتر می باشد قرار دارد.این هتل یکی از هتل خوب و مناسب کوش آداسی از لحاظ رفاه و تفریح برای مسافران تور ترکیه  می باشد که داری ۲۶۳ اتاق با امکانات مناسب می باشد.

 

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

اتاق های هتل لو بلو با امکانات و مجهز برای مسافران تور ترکیه  می باشد امکاناتی از قیبل:تخت خواب و حمام های خصوصی و همچنین اتاق های مبله با تمییز ترین و بهداشتی ترین سرویس در اتاق که مهم ترین چیز از نظر زیبایی در اتاق فضای و نمای اتاق ها رو به دریا می باشد که شما طلوع خورشید از روی دریا را می توانید از اتاق های خود مشاهده کنید. هتل Le Bleu Hotel & Resort ساحل اختصاصی دارد که شما مسافران تور ترکیه  به راحتی می توانید به ساحل بروید و شنا کنید ,البته استخر سرباز,استخر سر پوشیده این هتل دارد که شما می توانید هم شنا کنید و هم برای آفتاب گرفتن در کنار استخر روی صندلی های مخصوص با فضای ارام بپردازید.رستوران هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه انواع غذای های بین المللی را برای شما پذیرایی می کند و نوشیدنی های مجاز هم در این رستوران برای شما فراهم می باشد تا بتوانید بهترین روز ها و استراحت و تفریح را داشته باشید.

استخر جداگانه ای برای کودکان هم در هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه وجود دارد که شما بتوانید کودکانتان را به استخرهای مناسب ببرید ,همچنین برای تفریح در هتل شما می توانید با امکاناتی چون:تنیس ,بیلیارد ,باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی هم از امکانات دیگر این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه  می توانید به راحتی از ان ها استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد و ورود حیوانات خانگی هم به همراه مهمانان تور ترکیه  مجاز می باشد,وجود پزشک در این هتل هم یکی دیگر از نکات خوب هتل می باشد .اتاق‌های هتل لو بلو به تازگی بازسازی شده است. این هتل دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است.

بار هتل Le Bleu در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان تور ترکیه  است.هتل لو بلو از مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.


 

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96 

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید: 0
۱۲ دى ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۵۹:۲۶ ] [ zahra ]

هتل ازبک استانبول

ozbek.jpg

هتل ازبک استانبول درمنطقه آکسارای شهر استانبول قرار دارد. این هتل در نزدیکی مناطق تجاری و تاریخی شهر استانبول قرارگرفته است که باعث دسترسی آسان به هر دو منطقه می‌شود. همچنین هتل تا ایستگاه مترو10دقیقه فاصله دارد.همچنین فرودگاه آتاتورک حدود 18 کیلومتر و فرودگاه سابیها حدود 50 کیلومتر تا هتل ازبک استانبول فاصله دارند. اماکن مهم و دیدنی‌ای همچون کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد BODRUM و مسجد LALELI در فاصله 10 دقیقه‌ای از هتل ازبک استانبول  قرار گرفته‌اند. فاصله هتل تا میدان تقسیم با تاکسی 15 دقیقه می باشد.

امکانات هتل :

ozbek5.jpg

هتل ازبک استانبول دارای خدماتی نظیر : پذیرش 24 ساعته در لابی ، سرو وعده های غذایی بصورت بوفه ، رستوران ، کافه ، بیمه مسافرین خارجی ، خدمات بلیط مسافران ، صبحانه ، استقبال فرودگاهی و... می باشد.

تور استانبول به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند هتل ازبک استانبول را  پیشنهاد میکند.

امکانات اتاق ها :

ozbek3.jpg

هتل ازبک استانبول دارای 44 باب اتاق استاندارد است .که دارای امکاناتی مانند : سیستم تهویه مطبوع ،حمام اختصاصی ، تلفن، اینترنت وای فای ، تلویزیون ماهواره ای و کابلی ، مینی بار ، سشوار ، صندوق امانات و... می باشد.

بابت خرید تور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل دیاموند سیتی استانبول

Diyamond-sity6.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

Diyamond-sity5.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

Diyamond-sity4.jpg

امکانات اتاق ها :

Diyamond-sity.jpg

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول

sentralpalas-taksim3.jpg

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول در قلب استانبول و در نزدیکی خیابان های  Istiklal  از Caddesi قرار گرفته و در نزدیکی هتل یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد که  امکان دسترسی آسان به مناطق تاریخی استانبول مانند: کاخ دولمه‌ باغچه  ،بازار بزرگ ، کاخ توپ‌کاپی ، ایاصوفیه و مسجد کبود  در فاصله های ۵ تا ۱۵ دقیقه ای را ممکن می سازد.

sentralpalas-taksim.jpg

امکانات هتل :

sentralpalas-taksim4.jpg

sentralpalas-taksim1.jpg

هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول خدمات بینظیری را همراه با کارمندان دوره دیده و مجرب در اختیار میهمانان توراستانبول قرار می دهد. این خدمات شامل : خدماتاتاق، ناهاربسته بندی شده، کرایه ماشین، خدماتشاتل(هزینه اضافه)، فرودگاهشاتل(هزینه اضافه )،  پذیرش۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری چمدان، خشکشویی، خشک تمیز کردن، خدماتاتو، امکانات نشست ضیافت،فکس و فتوکپی، مغازه، امکانات اتاقVIP، روزنامه، صندوق امانات ، فروشگاه ، امکانات برای مهمانانمعلول ، اتاقخانواده ،آسانسور، اتاقعایق صدا ، باشگاه بدنسازی و..... می باشد.

sentralpalas-taksim2.jpg

امکانات اتاق ها :

sentralpalas-taksim6.jpg

این  هتل تاریخی  دارای ۱۰۷ باب اتاق زیباست .اتاق های هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول  با ترکیب کاملی از دکوراسیون عثمانی و وسایل مدرن تزئین شده است و تمام اتاق ها  دارای امکانات خوبی مانند: تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار و گاوصندوق ، تخت خواب مناسب ، حمام و لوازم بهداشتی ، سشوار و ... می باشند. بشتر اتاق های هتل دارای یک منطقه بزرگ و صندلی برای نشستن و حمام آبگرم است شما احساس شادی و آرامش را در اتاق های بزرگ هتل با سبکعثمانی و سقف طلایی تجربه خواهید کرد. گردشگرانتوراستانبولکه قصد رزرو هتل در  استانبول را دارند رزرو هتل سنترال پالاس تکسیم استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

sentralpalas-taksim5.jpg

شما میهمانان گرامی توراستانبول می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل گزی بسفروس استانبول

gazi3.jpg

هتل گزی بسفروس استانبولاز هتل های 5 ستاره استانبول است که در محله ی تکسیم و در میدان تکسیم واقع شده و هتلی ایده آل و مناسب برای مسافران تور استانبول به شمار می رود. این هتل با دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد فاصله بسیار نزدیکی دارد و فاصله آن تا بسفر 5 دقیقه می باشد. در ۱۰۰ متری هتل ایستگاه مترو قرار دارد و همچنین فاصله اش تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۱ کیلومتر می باشد.

gazi4.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول دارای اتاق هایی با امکانات مدرن و فضایی بزرگ هستند. هر ۶۳ هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای و اینترنت رایگان وای فای است .کف تمام اتاقها چوبی و دارای حمام های سنگ مرمر است. همچنین اتاقها و حمام ها دارای نورپردازی و چشم اندازهایی از پارک یا تنگه بسفر هستند که مهمانان تور استانبول میتوانند از آن ها لذت ببرند.

gazi1.jpg

gazi2.jpg

امکانات هتل گزی بسفروس:

امکانات هتل گزی بسفروس استانبول شامل سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و … میشود و در عکسهای هتل گزی بسفروس استانبول برخی از این امکانات نمایش داده شده است.

gazi5.jpg

gazi6.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول را با امکانات فوق العاده اش میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد و مسافران تور استانبول میتوانند سفر آرام و لذت بخشی را با این هتل و امکانات بسیار آن تجربه کنند.

هتل دبلیو استانبول

w2.jpg

هتل دبلیو استانبول در نزدیکی کاخ دلمه‌ باغچه ، برج گالاتا و میدان تقسیم استانبول قرار دارد.از هتل با 15 دقیقه پیاده روی می توان به مراکز خرید معروف استانبول رسید.رستوران ها و کافه های مختلفی در اطراف این هتل وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند از غذاههای محلی و بین المللی این رستوران ها لذت ببرند. این هتل دارای 136 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به  سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند.

تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل 5 ستاره لوکس را دارند می باشد. با انتخاب تور استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

 w.jpg

امکانات هتل :

هتل دبلیو استانبول دارای امکاناتی مانند : اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق ویژه افراد مهم، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، مجهز به آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی، نظافت اتاق، اجاره ماشین و... می باشد.

w4.jpg

w1.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط : 

تور استانبول نوروز 96


ادامه مطلب
امتیاز:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.