تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های کیش

هتل پالاس

  

 

 

 

 

 

 

 

وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

هتل شایگان کیش

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 

هتل لوتوس کیش :

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

_لوتوس_کیش.jpg

 

 

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابی، کافی شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز،  تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در منطقه بومی نشین جزیره کیش در ابتدای جاده جهان بنا شده است. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید اشاره نمود که گردشگران تور کیش تنها با 5 دقیقه پیاده روی می توانند به آن ها دسترسی پیدا نمایند. هتل آفتاب شرق کیش تا فرودگاه کیش 10 دقیقه فاصله دارد. یک کافی نت با اینترنت پرسرعت رایگان در لابی هتل برای استفاده میهمانان تور کیش مهیا شده است. در طبقه همکف کافی شاپ هتل قرار دارد که ظرفیت آن 30 نفر می باشد. در طبقه اول هتل نیز میز بیلیاردی برای تفریح و سرگرمی میهمانان تور کیش قرار دارد. این هتل خدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری را نیز برای مسافران میهمانان تور کیش فراهم آورده است.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، ماهواره، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، فضای سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور کیش ، سالن ورزشی و ...

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانانتور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 


ادامه مطلب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.