تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

جاذبه های گردشگری کیش

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب های اطراف جزیره کیش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ای تماشای این زیبایی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى کنند تا به منطقه اى که ماهى و مرجان زیادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و سایر موجودات دریایى کف دریا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را برای مسافران تور کیش نیز فراهم کرده اند.

 

به خاطر ساحل زیبا  و ارام  کیش  تقریباٌ همه نقاط آن در سرتا سر جزیره برای شنا و انواع ورزش های دریایی مساعد می باشد. یکی از ورزش های پرهیجان و جذاب برای  مسافران تور کیش شاتل سواری می باشد.بازی شاتل در جزیره کیش به این صورت است  که افراد باید دارای  ماهیچه هایی  کاملا قوی باشند چرا که هنگام دور زدن قایق نیروی گریز از مرکز آنها را به داخل دریا پرتاب میکند و سوار کاران باید بتوانند مقاومت کنند تا داخل اب نیفتند.

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.