تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های دبی

هتل جا اوشن ویو دبی

 هتل جا اوشن ویو دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا و در فاصله  10 دقیقه رانندگی تا مارینا مال و 40 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی می باشد. این هتل با 342 اتاق ، که تمامی اتاق ها دارای بالکن  و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی می باشند. این هتل بخاطر موقعیت مکانی و کادر مجرب و مهمان نوازش از جمله پرطرفدارترین هتل در بین مسافران تور دبی می باشد.

 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی :

 این هتل دارای خدمات رفاهی همانند رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه مجهز، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان می باشد.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از سایر تورهای دبی با ما تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گلوریا دبی

یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های 4 ستاره دبی هتل گلوریا است که در خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته است. هتل گلوریا دبی به مراکز خرید شهر مانند دبی مارینا و مرکز خرید امارات, باشگاه گلف و مترو نیز بسیار نزدیک است. این هتل دارای اتاق هایی تمیز و مجهز و سوئیت های خانوادگی و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور دبی می باشد. هتل گلوریا دبیبرای مسافران تور دبی یک استخر روباز بزرگ و آبگرم  و همچنین استخر مخصوص کودکان فراهم کرده است تا مسافران بتوانند تمام استفاده خود را از هتل بکنند. این هتل دارای 2 رستوران با انواع غذاهای جنوب شرقی آسیا و انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور دبی تدارک دیده است. کافی شاپ این هتل انواع دسر ها و نوشیدنی های خوب و مناسب و حتی فست فود و اسنک های ویژه مخصوص مسافران تور دبی می باشد. از دیگر امکاناتی که هتل گلوریا دبی برای مسافران تور دبی فراهم کرده است زمین تنیس, سالن بدن سازی و زمینی با وسایل ورزشی می باشد که مسافران اوقات فراغت خود را در آنجا به خوبی بگذرانند.

امکانات هتل گلوریا دبی:

اینترنت, پارکینگ, 2 رستوران با انواع غذاهای مختلف, کافی شاپ مخصوص مسافران تور دبی, زمین تنیس, سالن بدن سازی, زمینی با وسایل ورزشی, استخر روباز بزرگ, آبگرم, استخر مخصوص کودکان, خدمات خانه داری و... که در اختیار مسافران تور دبیمی باشد.  

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

 

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل دبی است که در جزیره مصنوعی پالم جمیرا واقع شده است.فاصله این هتل  تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه می باشد.این هتل به دلیل زیبایی و شرایط و امکانات خاصی که دارد، همواره مورد توجه مسافران تور دبی بوده است.

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی دارای 484 اتاق شیک بوده که رنگ آمیزی آنها بسیار شاد و مدرن است. لازم به ذکر است تمام این اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشند. این هتل با خدمات منحصربه فردی که دارد، باعث ایجاد لحظات خوب و به یاد ماندنی برای میهمانان تور دبی می شود.

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

از جمله امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی می توان به: ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سونا و ...اشاره کرد که میهمانان تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پولمن سیتی سنتر دبی

 

هتل پولمن سیتی سنتر دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است .این هتل در سال 1997 و در کنار ایستگاه مترو سیتی سنتر دیره ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر، تا نمایشگاه 2.6 کیلومتر، تا برج دبی 2.6 کیلومتر و تا پارک آبی وایلد وادی و برج العرب حدود ۱۵ کیلومتر می باشد.این هتل دارای 361 اتاق است و با خدمات و امکانات خوبی که ارائه می دهد،باعث استقبال مسافران تور دبی شده است.

امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی :

رستوران با ارائه غذاهای بین المللی و مراکشی و یونانی، ۴ بار با انواع نوشیدنی، تنیس ، سونا ، استخر روباز با چتر آفتاب ، صندلی های مخصوص و تخته شیرجه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، یک سالن بدنسازی مجهز ، انواع ماساژ ، پذیرش و تحویل سریع و شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری رستورانی شیک و مدرن و بار ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، بالکن ، سرویس نگه داری از کودک و... از جمله امکانات هتل پولمن سیتی سنتر دبی می باشند که در اختیار میهمانان تور دبیمی باشد.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل نسیما رویال دبی

هتل نسیما رویال دبی یکی از هتل های 5 ستاره و شیک دبی می باشد که در خیابان شیخ زائد دبی احداث شده است. این هتل نزدیک پارک Park Place بوده مسافران تور دبی دسترسی آسانی به برج های امارات Emirates Towers و نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دبی خواهند داشت. همچنین فاصله این هتل تا مرکز مالی بین المللی دبی ، مرکز خرید ال‌هانا ، مرکز تجارت جهانی دبی Dubai World Trade Centre 3 ،مرکز خرید بزرگ دبی Dubai Mall و برج خلیفه Burj Khalifa نیز 5 کیلومتر می باشد.

هتل نسیما رویال دبی دارای 471 اتاق شیک بوده  که دکوراسیون آنها مدرن و به روز و با رنگ آمیزی شاد می باشد .همه این اتاق ها دارای امکاناتی همچون وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی-گرمایشی، مینی بار و... برای مسافران تور دبیمی باشند.

امکانات هتل نسیما رویال دبی:

از جمله امکانات رفاهی هتل نسیما رویال دبی می توان به: استخر، باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، سالن زیبایی، اینترنت رایگان، سرویس رفت و برگشت رایگان، خدمات 24 ساعته، خدمات ماساژ، حمام، سالن اسپا و تندرستی، استخر مخصوص کودکان، فضا برای ملاقات های کاری، اتاق کنفرانس و میزگرد، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، خودپرداز، اتاق امانات و... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور دبی قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.