تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های 5 ستاره آنتالیا

 هتل لیماک لیمرا آنتالیا

 هتل لیماک لیمرا آنتالیا از هتل های باشکوه منطقه کمر آنتالیا است که سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل 5 ستاره لوکس در زمینی به مساحت 140000 مترمربع در سال 1998 گشایش شده است. هتل لیماک از نظر موقعیت مکانی 60 کیلومتری شهر آنتالیا و 70 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد.این هتل در دامنه کوه تاریخی المپوس و در سمت راست آن دریا واقع شده است . این هتل شیک در مجموع 867 اتاق که دربرگیرنده اتاق های استاندارد،خانوادگی،سوئیت می باشد . تمامی اتاق ها دارای خدمات بی همتا و طراحی نوین دارند و دربرگیرنده کنار اختصاصی است. هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با ماندن در این هتل خاطرات به یاد ماندنی را در ذهن خود بسپارید.

امکانات هتل لیماک لیمرا آنتالیا :

10 رستوران،کافه،استخر سر پوشیده و سرباز،پارک آبی،کلوپ کودکان، استخر کودکان، سونا و جکوزی، اتاق ویژه معلولین،کافی شاپ،سینما،سالن بدنسازی،پینگ پنگ،اتاق ماساژ، زمین تنیس و... در برگزیدن مسافران تور آنتالیا پیمان می دهد.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 


هتل رویال تاور آنتالیا

 

هتل رویال تاور آنتالیا 5 ستاره در منطقه کمر شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل در سال 2011 و در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع بنا شده است و 2.7 کیلومتر تا ساحل مهتاب فاصله داردو هتل با کناره اختصاصی 150 متر فاصله دارد. سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.این هتل تا مرکز آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 43 کیلومتر فاصله دارند. هتل رویال تاور شامل 230 اتاق است که دارای اتاق استاندارد،سوئیت و خانوادگی می باشد که دارای چیدمان و دکوراسیون منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع و ... اشاره کرد.از طرفی تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به منظر زیبا می باشد.

امکانات هتل رویال تاور آنتالیا

رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کنند.اتاق بازیهای کامپیوتری، استخر، ماساژ ،جکوزی، استخر روباز ،سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ،حمام ترکی و بخار، شیرجه ،حمام ترکی ،استخر سر پوشیده ، مرکز بدنسازی ،پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه ،موج سواری ،اسب سواری و... آماده پذیرای از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا 5 ستاره یکی از هتل های ساحلی منطقه بلک شهر آنتالیا است.این هتل زیبا در نزدیکی دریای مدیترانه و منطق خوش آب و هوا بلک قرار دارد.این هتل شیک در سال 2007 افتتاح شده است و در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع قرار دارد.هتل کریستال تا مرکز شهر آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۴۰ کیلومتر فاصله  دارد.این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل 372 اتاق دارای که دکوراسیون و چیدمان آن خاص و منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای  بالکن اختصاصی می باشد.اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون،تهویه مطبوع،مینی بار، روم سرویس و ...از جمله خدماتی است که به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

امکانات هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ،حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، مینی گلف ،  میز پینگ پنگ ، میز بیلیارد ، کلاب و پارک کودکان، اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ، رستوران هایی باشکوه ، سالن زیبایی ، کافی شاپ ، بار و … می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کریستال نیروانا آنتالیا

 هتل کریستال نیروانا آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 152000 مترمربع در نزدیکی دریای مدیترانه و کوه های توروس است.این هتل 5 ستاره در ۲۶ کیلومتری شهر آنتالیا ، ۱۶ کیلومتری کمر ، ۳۶ کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و  اسکله در 900 متری این هتل باشکوه پیمان دارد و دارای ساحل اختصاصی می باشد که نظر توریستان تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

اتاق های هتل کریستال نیروانا آنتالیا بسیار زیبا و نوین است. تمامی اتاق ها حائز بالکن اختصاصی را به طبیعت می باشد و دارای خدماتی همانند روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD و... که مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کریستال نیروانا آنتالیا :

ساحل اختصاصی ، استخر بزرگ سر پوشیده و روباز، استخر کودکان ، سرسره های آبی ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، بیلیارد ، کافی شاپ، سینما ،حمام ترکی ،سونا و جکوزی  و ...

جهت مشاوره و رزر تور آنتالیا و اطلاع از آخرین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا


 

 هتل رامادا ریزورت لارا 5 ستاره در منطقه آکسو شهر آنتالیا در سال 2013 بنا شده و دارای ساحل شنی  قرار دارد.این هتل شیک در دامنه کوهستان Taurus و در نزدیکی منطقه گردشگری این شهر قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی تا مرکز شهر و فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد.سرویس دهی این هتل در فصل تابستان UALL و در فصل زمستان ALL می باشد.این هتل  در نزدیکی هتل‌های BAYAR HOMES، LARA FAMILY CLUB، DELPHIN DIVA PREMIERE، DELPHIN IMPERIAL LARA، SHERWOOD BREEZES و LIBERTY HOTELS LARA قرار دارند.گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

این هتل در مجموع دارای 380 اتاق می باشد که با درختان نخل و آب های نیلگون احاطه شده و همین موضوع, چشم انداز بسیار زیبایی به آن داده است.و دارای طراحی و  چیدمان اتاق ها شیک است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی می باشد و دارای خدماتی شامل مینی بار, تلویزیون های تخت, ماهواره, اتصال اینترنتی و... مسافران تور آنتالیا در این اتاق ها احساس راحتی می کنند.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا :

لابی بزرگ و راحت, سه بار, یک دیسکو,  رستوران مرکزی, مرکز خرید, مرکز سلامتی و زیبایی, سونا و جکوزی , حمام ترکی, استخر, مرکز ژیمناستیک, کافی نت, سالن کودکان, پارک آبی و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.