تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

هتل های مشهد

هتل دانش مشهد

هتل دانش مشهد در شمار هتل های تک ستاره مشهد که در خیابان امام رضا،خیابان دانش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم مطهر 1000 دقیقه می باشد.این هتل از 20 اتاق و 40 تخت بوده و با کادری مجرب آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می  باشد.

امکانات هتل دانش مشهد:

رستوران،آسانسور ، لابی ، اینترنت در لابی ، نمازخانه ، صندوق امانات ، پارکینگ ، رستوران ، خشکشویی، حمل و نقل به حرم و... جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمتها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

danesh1.jpg

 

هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد مشهد 3 ستاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد قرار دارد.هتل فرهاد در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و فاصله این هتل تا حرم 30 دقیقه ، تا فرودگاه 20 دقیقه و تا راه آهن 2000 دقیقه با ماشین است.این هتل زیبا با دارا بودن کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران تور مشهد می یاشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:

لابی، آسانسور، گشت درون و برون شهری، نمازخانه، تاکسی سرویس، رستوران، صندوق امانات اختصاصی و...

farhad.jpg

farhad1.jpg

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 29، پلاک 15

جهت رزرو بیشتر از تور مشهدبا شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

 

هتل پاییزان مشهد

paiizan.jpg

هتل پاییزان مشهددر خیابان امام رضا مشهد قرار دارد.این هتل 2 ستاره مشهد با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به زائرانتور مشهد می باشد.از هتل تا فرودگاه و راه آهن 1555 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.اتاق های این هتل شامل تلویزیون LCDDD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و زائرانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند این هتل آپارتمان گزینه مناسبی است.

paiizan1.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... از جمله خدمات این هتل است که دزر اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد.

paiizan2.jpg

هتل ژاله مشهد

jaleh.jpg

هتل ژاله مشهد در خیابان اما رضا(ع) مشهد قرار دارد و یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهداست.از هتل ژاله مشهد تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 55 دقیقه با ماشین فاصله دارد و زائران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم دارند.

امکانات اتاق ها:

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز که دارای 64 تخت و امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های این هتل دارای خدماتی همچون یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون ، تلفن، تهویه مطبوع، مبلمان و...می باشند که زائران تور مشهد می توانند در این هتل احساس  راحتی کنند.

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس، پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و... در اختیار مسافران تور مشهد قرار می دهد.

جهت خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از ارزانترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

korosh.jpg

هتل کوروش مشهد 3 ستاره در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد بنا شده و در سال 1391 مورد  بازسازی قرار گرفته است.این هتل آپارتمان در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و فاصله آن تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مشهد نزدیک می باشد.برای مسافران تور مشهد که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند هتل کوروش مشهد  گزینه مناسبی است.

هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه است و دارای خدماتی شاملوسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی فرنگی وایرانی و... می باشد.

korosh2.jpg

خدمات هتل کوروش مشهد:

دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور مشهد با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

 

تور مشهد از کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.