تورکیش

تورکیش

تورکیش

تورکیش

رستوران های کیش

رستوران شانی کیش

shaniiiii.jpg

رستوران شانی در جزیره زیبای کیش که با موسیقی زنده و بهترین غذا های از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.ظرفیت این رستوران 250 نفر است و غذا های این رستوران با عالی ترین مواد غذایی طبخ میشوند.در این رستوران مسافران تور کیش نیز میتوانند صبحانه نیز میل کنند.این رستوران از ساعت 7 صبح تا ساعت 23:30 آماده پذیرایی به مسافران تور کیش است.

نشانی: هتل شایگان

رستوران کوکوبانا کیش

koko1.jpg

رستوران کوکوبانا کیش ، رستوران یکی از بازیگران ایرانی خانم روناک یونسی است که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. رستوران کوکوبانا علاوه بر بخش رستوران دارای کافی شاپ هم هست که مسافران تور کیش می توانند سفارش دهند.با اینکه زمان کمی از افتتاح این رستوران گذشته ولی توانسته بین رستوران های کیش جایگاه خوبی را داشته باشد. مسافران تور کیش میتوانند از این رستوران استفاده کنند و لذت ببرند.

رستوران سورنا کیش

sorena_1.jpg

این رستوران در فاز 2 شهرک صدف ، بازارچه گلستان با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.رستوران سورنا انواع غذاهای ایرانی برای مسافران کیش سرو می کند، منو غذای این رستوران غذاهای ایرانی که باب میل مسافران تور کیش است.این رستوران زیبا نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می کند.

رستوران نقش جهان کیش

naghsheJahan1.jpg

 رستوران تقش جهان کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد که گردشگرانی که با تور کیش به این جزیره سفر کرده اند و به دنبال رستوان ها  و مکان های سنتی این جزیره هستید رستوران نقش جهان را معرفی می کنیم. در رستوران نقش جهان کیش انواع غذاهای سنتی سرو می شود و شما می توانید طعم غذاهای محلی ایران را در این مکان بچشید.این رستوران سنتی نظر مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است.

آدرس: خیابان فردوسی - فاز خدماتی حافظ

رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قزار گرفته است و بخشی از محیط های تاریخی پایاب کیش بعنوان جاذبه توریسم جزیره کیش توجه میهمانان را به خود جلب کرده است.رستوران پایاب غذاهای سنتی و بین المللی را بهترین خدمات برای مدعوین تور کیش سرو می کنند.

payabkish1.jpg

آدرس : کیش – جنب مجموعه ورزشی المپیک

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95 

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه


ادامه مطلب
امتیاز:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.